یوونتوس چهار-تورینو یک؛

فتح دربی با کاشته رونالدو

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۵۶:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۴۵۳۶
فتح دربی با کاشته رونالدو
یوونتوس در چهارچوب رقابت های هفته سی ام سری آ به مصاف تیم همشهری یعنی تورینو رفت که در نهایت این بازی با نتیجه 4-1 به سود یوونتوس خاتمه یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یوونتوس صدرنشین امشب در چهارچوب رقابت های هفته سی ام سری آ به مصاف تیم همشهری یعنی تورینو رفت که در نهایت این بازی با نتیجه 4-1 به سود یوونتوس خاتمه یافت. تنها دو دقیقه از زمان بازی بیشتر نگذشته بود که یوونتوس موفق شد به گل اول دست پیدا کند. پائولو دیبالا روی یک حرکت انفرادی و فوق العاده با ضربه ای دقیق دروازه تورینو را باز کرد. بعد از گل اول بیانکونری بازی تا حدودی به تعادل کشیده شد اما باز هم این یوونتوس بود که در دقیقه 29 به گل دوم دست یافت. کوادرادو روی پاس کریستیانو رونالدو موفق به گلزنی شد. در حالی که بازی به دقایق پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد، تورینو روی خطای هند مدافع هلندی یووه یعنی ماتیاس دی لیخت در درون محوطه جریمه، به ضربه پنالتی دست یافت که در نهایت آندره آ بلوتی موفق به گلزنی شد تا دو تیم با نتیجه 2-1 راهی رختکن شوند.

تورینو نیمه دوم را نسبتاً بهتر آغاز کرد و توانست چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه یوونتوس ایجاد کنند اما در امر گلزنی ناکام بود. یووه با چند تعویض و ورود داگلاس کاستا زمین مسابقه وضعیت بهتری پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 61 به گل سوم دست یافت. کریستیانو رونالدو روی یک ضربه ایستگاهی و با شوتی فوق‌العاده و مهار نشدنی دروازه تورینو را برای سومین بار گشود. در حالی که مسابقه به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد یوونتوس موفق شد به گل چهارم خود در بازی امشب دست پیدا کند. روی ارسال داگلاس کاستا به دهانه دروازه، بازیکن تورینو به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی 4-1 شود. در ادامه اتفاق خاصی در مسابقه رخ نداد و بازی با همان نتیجه 4-1 خاتمه یافت تا یوونتوس همچنان با قدرت در صدر جدول رقابت های قرار گرفته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز