حمید استیلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس فاصله زیادی با چهارمین قهرمانی ندارد/ سرخ‌پوشان نباید دچار غرور شوند/ امیدوارم مسئولان فدراسیون بهترین تصمیم را برای تیم جوانان بگیرند

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۸:۵۶:۴۰
کد خبر: ۱۰۲۴۶۰۱
پرسپولیس فاصله زیادی با چهارمین قهرمانی ندارد/ سرخ‌پوشان نباید دچار غرور شوند/ امیدوارم مسئولان فدراسیون بهترین تصمیم را برای تیم جوانان بگیرند
پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس فاصله زیادی با کسب چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید استیلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درخصوص آخرین وضعیت این تیم در مسابقات لیگ برتر گفت: بعد از تعطیلی چند ماهه به خاطر شیوع ویروس کرونا، تیم پرسپولیس در دو بازی برابر پیکان تهران و شاهین شهرداری بوشهر عملکرد قابل قبولی داشت و موفق شد با دو برد شیرین جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند. پرسپولیس باید به همین روند خود ادامه بدهد و بازیکنان نباید دچار غرور شوند چرا که فاصله زیادی با کسب چهارمین قهرمانی متوالی ندارند.

وی ادامه داد: با حضور نفراتی نظیر یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، کریم باقری، حمید مطهری و بازیکنان با تجربه ای همانند سیدجلال حسینی، تیم پرسپولیس شرایط مناسبی دارد. کرونا باعث شده تا همه مسابقات در سرتاسر دنیا بدون حضور تماشاگران برگزار شود و به نظرم جای هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خالی است.

استیلی درباره انتخاب سرمربی تیم جوانان نیز عنوان کرد: در این باره جلسات زیادی در فدراسیون برگزار شده اما هنوز جمع بندی قطعی صورت نگرفته است. امیدوارم مسئولان بهترین انتخاب را داشته باشند و این تیم سر و شکل خود را پیدا کند.

نظر شما