از سوی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی؛

اولین دوره تخصصی تربیت ارزیاب رشد حرکتی کودکان برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۰۳:۱۵
کد خبر: ۱۰۲۴۶۰۴
اولین دوره تخصصی تربیت ارزیاب رشد حرکتی کودکان برگزار می‌شود
پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی اولین دوره تخصصی تربیت ارزیاب رشد حرکتی کودکان را به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا فتحی مدیرروابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، از برگزاری اولین دوره تخصصی تربیت ارزیاب رشد حرکتی کودکان باهدف دانش‌افزایی مربیان و علاقه‌مندان به حوزه فعالیت بدنی، بازی و ورزش کودکان خبر داد و افزود: این دوره از تاریخ 7 لغایت 9 مردادماه 99 (به‌صورت وبینار با کارورزی حضوری) و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی اداکه داد: در این دوره که به مدت چهار روز (3 روز به‌ صورت مجازی و 1 روز به ‌صورت کارورزی حضوری) برگزار خواهد شد، شرکت‌کنندگان مباحثی همچون مبانی سنجش و ارزیابی عملکرد انسان، آموزش ارزیابی و تفسیر نتایج آزمون TGMD3، اختلال هماهنگی رشد حرکتی، آموزش ارزیابی و تفسیر نتایج آزمون MABC2، آموزش اجرا و نحوه تفسیر نتایج آزمون BOT-2 و آموزش استفاده از سامانه ارزیابی رشدی را فرامی‌گیرند.

 فتحی گفت: صدور گواهینامه معتبر از پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دریافت کد ارزیابی در سامانه جامع ارزیابی رشد حرکتی، اشتراک رایگان یک‌ساله کاربری در سامانه جامع ارزیابی رشد حرکتی (ویژه نمایندگان توکیدز)، کارآموزی عملی به همراه کارورزی در پروژه‌های توکیدز از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره می‌باشد.

 مدیر روابط عمومی  پژوهشگاه تربیت بدنی اضافه کرد: فارغ‌التحصیلان و دانشجویان رشته‌های تربیت‌بدنی، روانشناسی، پزشکی پیراپزشکی برای حضور در این دوره از اولویت برخوردار می‌باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نشانی www.ssrc.ac.ir  مراجعه نمایند.

نظر شما