سازهای ناکوک تیم‌های لیگ برتری؛

سردرگمی اهالی فوتبال از سیاست‌های یک و بام دو هوای سازمان لیگ/ یک بار برای همیشه تکلیف را مشخص کنید!

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۵۷:۰۴
کد خبر: ۱۰۲۴۷۵۱
سردرگمی اهالی فوتبال از سیاست‌های یک و بام دو هوای سازمان لیگ/ یک بار برای همیشه تکلیف را مشخص کنید!
سردرگمی اهالی فوتبال از سیاست‌های یک و بام دو هوای سازمان لیگ باعث رنجش شده و از مسئولان انتظار می‌رود یک‌ بار برای همیشه تکلیف همه را روشن کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال امشب پیگیری می شود و قرار است تیم ها به مصاف یکدیگر بروند. در این میان اتفاقاتی در بعضی از تیم ها افتاده که در نوع خود عجیب و نگران کننده است مبنی بر اینکه تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی به ویروس منحوس کرونا مبتلا شده اند.

استقلال تهران و فولاد خوزستان دو باشگاهی بودند که عنوان کردند تعداد زیادی از اعضای این دو تیم به کرونا مبتلا شدند و به همین خاطر شرایط حضور و انجام بازی در هفته بیست و سوم را ندارند و برای رسیدن به بهبودی ناچار هستند دو هفته ای را در قرنطینه سپری کنند. طبق برنامه قرار بود تیم استقلال در شهر جم به میهمانی پارس جنوبی برود و تیم فولاد هم در قائمشهر با میزبان خود، نساجی مازندران بازی کند.

در این که چرا این دو باشگاه قبل از تایید رسمی سازمان لیگ، اعلام کردند نمی توانند مقابل حریفان به میدان بروند، یک بحث است اما موضوع مهم تر این خواهد بود که چرا مسئولان برگزاری مسابقات در این خصوص موضع گیری جدی و واحد انجام نمی دهند تا سایر تیم ها، علاقه مندان به فوتبال و اهالی رسانه از این بلاتکلیفی زننده خارج شوند. این شرایط باعث شده تا تیم های دیگر هم بر اساس میل و رغبت خود صحبت کنند تا به نوعی منافع آنها زیر پا گذاشته نشود و سازهای ناکوک ادامه داشته باشد.

سردرگمی اهالی فوتبال از سیاست‌های یک و بام دو هوای سازمان لیگ باعث رنجش شده و از مسئولان انتظار می‌ رود یک‌ بار برای همیشه تکلیف همه را روشن کنند.

نظر شما