الهه منصوریان:

تصمیمی برای خداحافظی از تیم‌ملی ندارم/ تفاوت رای من و خواهرم مشکلی ندارد

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۵۴:۵۵
کد خبر: ۱۰۲۴۸۲۱
تصمیمی برای خداحافظی از تیم‌ملی ندارم/  تفاوت رای من و خواهرم مشکلی ندارد
قهرمان ووشو بانوان گفت: اینکه رای من و خواهرم با هم متفاوت بود مشکلی ندارد و باید به نظرات یکدیگر احترام بگذاریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، الهه منصوریان، عضو تیم ملی ووشو در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو در مورد اینکه نظر شما با خواهرانتان متفاوت بود، عنوان کرد: دلیل اینکه نظرات مان متفاوت بود این نبود که ما همسوی فدراسیون ووشو نباشیم و مخالفت کنیم. بلکه هر سه کاندیدا خوب بودند و این آزادی وجود داشت که هرکسی دوشت داشت به نامزد مورد نظرش رای دهد. شهربانو از فرد دیگری حمایت کرد و من از صدیقی. باید به نظرات همدیگر احترام بگذاریم. صدیقی می‌تواند تلاش کند و با افرادی هم که مخالفش بودند، همسو شود. ما الان جایگاه خیلی خوبی داریم و نگه داشتن آن قطعا سخت است. 

وی در مورد اینکه شهربانو گفته بود از فرد دیگری حمایت کردم و شاید آینده ورزشی ام به خطر بیفتد و نظر شما چیست، گفت: درست است که علی نژاد از فدراسیون رفته است، اما اینجا خانه او است و جایی است که ما را بزرگ کرده و فدراسیون را به ثمر نشانده است. قطعا صدیقی هم همین راه را می‌رود. او حتما با شهربانو صحبت خواهد کرد و در نهایت همگی دور یک میز جمع می‌شویم و برای موفقیت ووشو برنامه ریزی می‌کنیم.

او در مورد ادامه همکاری‌اش با تیم چینی توضیح داد: ابتدا بگویم که قرار بود با یک حریف چینی برای کمربند رقابت کنم که کرونا همه چیز را به هم ریخت. باشگاه چینی هم تا دو ماه قبل حقوق مرا واریز می‌کرد تا مشکل مالی نداشته باشم. تا الان هم اجازه برگزاری مسابقه را نداده‌اند و امیدوارم شرایط بهتر شود، چون این وضعیت ناراحت کننده است و ما هم درآمدی نداریم. نمی‌خواهم گلایه کنم، اما جوایزمان هم داده نشده است.

وی افزود: هنوز با چینی ها قرارداد دارم و آنها موظف هستند که حقوق مرا واریز کنند، چون چیزی به عنوان وقفه در قرارداد نداشتیم، اما مسابقه ای نداریم که آنها هم پرداختی داشته باشند و من هم خودم دوست ندارم وقتی کاری نمی‌کنم اضافه دریافتی داشته باشم. اگر دوست داشتند، می‌دهند، در غیر اینصورت می‌بخشم.

دارنده مدال طلای جهان در پایان در خصوص شایعه خداحافظی‌اش گفت: عنوان کرد: خیلی نمی‌خواهم در مورد شرایط صحبت کنم، چون مردم ما را دوست دارند و تا زمانی که بتوانیم تلاش می‌کنیم. به هرحال دوست داشتیم هر سه خواهر در مسابقات قهرمانی جهان حضور داشته باشیم و سهمیه ها را هم گرفته بودیم، اما بنا به دلایلی یکی از خواهرانم خط خورد و مشکلاتی پیش آمد. با این وجود فعلا در تیم ملی هستیم. حالا هم باشگاهم را عوض کنم یک اتفاق خوب برای ورزش ایران می‌افتد و در یک سازمان معتبر مسابقه می‌دهم و حتما پرچم ایران در کشورهای دیگر بالا می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز