جای خالی یک تصمیم گیری درست در سازمان لیگ؛

امروز تکلیف استقلال و فولاد روشن شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۳۴:۴۴
کد خبر: ۱۰۲۴۸۶۶
امروز تکلیف استقلال و فولاد روشن شود
بهتر بود از ابتدا تیم ها زیر نظر سازمان لیگ و فدراسیون تست کرونا می دادند تا این همه شبهه و حاشیه پیش نمی آمد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ برگزاری دیدارهای استقلال و فولاد به دلیل داشتن بازیکنان کرونایی در هاله ای از ابهام قرار گرفته و جنجال ها بر سر تعداد مبتلایان به کرونا در این دو تیم ادامه دارد.طبق اعلام باشگاه های استقلال و فولاد این دو تیم به ترتیب 13 و 16 کرونایی دارند و اکنون با توجه به ابلاغیه فدراسیون پزشکی و ورزشی باید بازی های آنها به تعویق بیفتد اما موضوع اینجاست که سازمان لیگ ادعای این دو باشگاه را نپذیرفته و شایعاتی درباره شکست سه بر صفر استقلال و فولاد مطرح شده است.

در این بین ابهامات زیادی وجود دارد. استقلال و فولاد مدعی هستند تمام مدارک و مستندات خود را ارایه داده اند و طبق اعلام فدراسیون پزشکی و ورزشی باید قرنطینه شوند اما سازمان لیگ از آنها خواسته حتما تا عصر امروز دوباره تست کرونا دهند وگرنه بازی های آنها سه بر صفر اعلام می شود.

سازمان لیگ معتقد است باید برای به تعویق افتادن یک مسابقه 25 درصد نفراتی که کارت حضور در مسابقات را دارند مبتلا به کرونا شده باشند. به عبارت بهتر سازمان لیگ اعضای تیم ها را شامل کادرفنی، کادر پزشکی، کادر اجرایی و بازیکنان می داند و اگر 25 درصد این افراد مبتلا شوند بازی آن تیم به تعویق می افتد.

مساله دیگر اینجاست که در لیستی که دو باشگاه استقلال و فولاد از اعضای کرونایی خود به سازمان لیگ ارائه کرده اند، نام افرادی به چشم می خورد که کارت حضور در مسابقات را ندارند و البته درباره برخی بازیکنان اعلامی نیز ابهام هایی وجود دارد و گفته می شود نتیجه تست آنها قطعی نیست و مشکوک به کرونا هستند.

شنیده می شود سازمان لیگ از استقلالی ها و فولادی ها خواسته امروز به آزمایشگاهی که سازمان لیگ به آنها معرفی می کند بروند و تست بدهند تا تکلیف آنها مشخص شود. تصمیمی که سازمان لیگ فوتبال درباره بازیکنان مشکوک به کرونا گرفته تصمیمی است که باید زودتر از اینها گرفته می شد و همه اهالی فوتبال به یک مکان مشخص برای آزمایش دادن می رفتند تا چنین شبهاتی پیش نیاید. اگر در تست های امروز اعضای استقلال و فولاد 25 درصد از اعضای این دو تیم به کرونا مبتلا شده باشند آنها به قرنطینه می روند و اگر هم این اتفاق نیفتاده باشد این کمیته انضباطی است که باید درباره وضعیت آنها تصمیم گیری کند. با این وجود به نظر می رسد بهتر بود از ابتدا تیم ها زیر نظر سازمان لیگ و فدراسیون تست کرونا می دادند تا این همه شبهه و حاشیه پیش نمی آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز