امروز؛

مسئولین کمیته ملی المپیک از فدراسیون والیبال بازدید کردند

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۴۹۰۷
مسئولین کمیته ملی المپیک از فدراسیون والیبال بازدید کردند
رئیس و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ظهر امروز با حضور در فدراسیون والیبال با مسئولین فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این دیدار دکتر صالحی امیری رئیس ، نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازیهای المپیک ، طاهره طاهریان نائب رئیس ، مجید شایسه ، هادی ساعی  و علی دادگر اعضای هیات اجرایی و بهداد سلیمی مشاور رئیس با حضور در فدراسیون والیبال با مسئولین این فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

صالحی امیری در این دیدار ضمن اعلام حمایت از این رشته پرهوادار در کشورمان اظهار داشت خوشبختانه والیبال با کسب موفقیت های بسیار در رویدادهای بین المللی و قاره ای  نشان داده که می توان به مدال آوری در المپیک امیدوار بود . و ما انتظار داریم والیبال همچنان در ریل موفقیت حرکت کند .

در ادامه محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نیز تصریح کرد: برنامه فدراسیون این است که  والیبال ایران در المپیک جزو 4 تیم پایانی باشد. البته کار سختی است. شاید برخی بگویند قول نده، ولی من ظرفیت این رشته را بالا می‌دانم. ما برای هدایت تیم ملی گزینه داخلی و خارجی داریم، ولی این کار را مدیریت می‌کنیم تا در زمان  مناسب انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز