امیدوارم نماینده سیرجان در لیگ برتر باقی بماند؛

سرآسیایی: گل‌گهر هم می‌توانست برنده شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۲:۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۰۲۵۱۱۰
سرآسیایی: گل‌گهر هم می‌توانست برنده شود
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: فوتبال خیلی خوبی را شاهد بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجتبی سرآسیایی بعد از دیدار دو تیم گل‌گهر و شهرخودرو اظهار داشت: به مجید جلالی و تیم گل‌گهر بابت این بازی فیزیکی و تاکتیکی تبریک می‌گویم. موقعیت‌های زیادی روی 2 دروازه ایجاد شد و فوتبال خیلی خوبی را شاهد بودیم.

وی افزود: می‌توانست نتیجه مساوی یا به نفع تیم گل‌گهر باشد، جانانه حمله و فوتبال بازی کردند. با یک تیم متحول شده روبه‌رو بودیم. به همه بچه‌های گل‌گهر تبریک می‌گویم. بازیکنان ما هم زحمت کشیدند و فوتبال خوبی بازی کردند. شرایط فوتبال اینگونه بود که سه امتیاز بازی به سود ما تمام شد.

سرمربی تیم شهرخودرو در خصوص ادامه برگزاری لیگ برتر عنوان کرد: مالک باشگاه از روز اول گفته بود که مدیریت شرایط خیلی سخت است. در فضایی قدم می‌گذاریم که انتهای آن نامعلوم بود و اتفاق‌هایی که در حال رخ دادن بود به صورت نامعلومی رقم می‌خورد. هرچقدر پروتکل‌ها شدید باشد رعایت آنها قطعاً امکانپذیر نبود. کسی در این سطح را پیش‌بینی نمی‌کرد ولی اوضاع آشفته ‌بازاری شده و کار فدراسیون و سازمان لیگ خیلی سخت است.  سلامت تمام اعضای فوتبال در خطر بزرگی است. باید این شرایط کنترل شود.

سرآسیایی خاطرنشان کرد: آرزو می‌کنم تیم مجید جلالی در ادامه لیگ روند نتیجه‌گیری بهتری داشته باشد و برای شهر سیرجان ماندگار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز