محمد پنجعلی:

فوتبال، عین زندگی است، نمی‌شود زندگی را متوقف کرد/ پرسپولیس با ۱۰ بازیکن عملکرد بهتری داشت

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۳۹:۴۳
کد خبر: ۱۰۲۵۴۸۷
فوتبال، عین زندگی است، نمی‌شود زندگی را متوقف کرد/ پرسپولیس با ۱۰ بازیکن عملکرد بهتری داشت
پیشکسوت پرسپولیس گفت: در بازی با شاهین، پرسپولیس از وقتی 10 نفره شد، خیلی بهتر بازی می‌کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد پنجعلی در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در این دو هفته، در مجموع دو بازی خوب از پرسپولیس دیدیم. البته نیمه اول بازی با شاهین بوشهر را باید از این حرف مستثنی کرد. البته می‌بینیم که به کیفیت بازی‌ها انتقاد وجود دارد ولی با آن تعطیلی طولانی، مشکلات ناشی از این بیماری و عدم حضور تماشاگران، انتظار این مساله می‌رفت. در فوتبال اروپا هم این مساله را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در بازی با شاهین، پرسپولیس از وقتی 10 نفره شد، خیلی بهتر بازی می‌کرد. مثل اینکه گاهی 10 نفره، بهتر بازی می‌کنیم، مثل همان دربی که سه گل زدیم. به نظر، تصمیم داور در آن صحنه درست بود ولی مساله این است که در صحنه‌های مشابه از تیم حریف، واکنش نشان نداد. در کل بازی، پرسپولیس در نیمه دوم کم اشتباه بود و سرعت خوبی داشت.

مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس در ارتباط با مسایلی که بار دیگر درباره ابتلای بازیکنان چند تیم به کرونا و ادامه رقابت‌ها مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: به هر حال این اتفاق‌ها اجتناب ناپذیر است. البته اگر دقت و رعایت لازم صورت بگیرد، شدت پیدا نمی‌کند. از طرفی، نمی‌توانیم زندگی را متوقف کنیم. با این رویه‌ای که بعضی در پیش گرفته‌اند. لیگ سال بعد هم نباید انجام شود. دنیا در مسیر دیگری حرکت می‌کند، اگر بخواهیم لیگ سال بعد را هم برگزار نکنیم، فوتبال ایران بیش از این عقب می‌افتد. از سوی دیگر قانون وجود دارد. قانون را نباید دور زد و از آن سوء استفاده هم نباید کرد.

پنجعلی اضافه کرد: به نظر من بعضی بحث‌ها می‌تواند وجود نداشته باشد. مثلا این که استفاده از پزشک و آزمایشگاه معتمد از قدیم مرسوم بوده است.  تست‌ها باید در جایی انجام شود که مورد تائید وزارت بهداشت باشد و سازمان لیگ فوتبال تعیین کند، هم دوباره کاری نمی‌شود، هم تکلیف همه روشن خواهد بود. از سوی دیگر نمی‌توانیم حساب خودمان را از بقیه دنیا جدا کنیم.  باید مطیع قانون، مجری پروتکل‌های بهداشتی و مراقب بود تا هم ابتلای کمتری را شاهد باشیم و هم فوتبال از بین نرود. فوتبال عین زندگی است و نمی‌شود زندگی را متوقف کرد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز