عبدیان: بزرگترین معضل استقلال مشکلات مالی است/ در بحث کرونا باید تابع وزارت بهداشت باشیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۲۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۲۵۵۸۹
عبدیان: بزرگترین معضل استقلال مشکلات مالی است/ در بحث کرونا باید تابع وزارت بهداشت باشیم
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در آینده هم بزرگترین معضل استقلال همین مباحث اقتصادی و مالی خواهد بود. امیدواریم با راهکارهایی که اکنون داریم و در آینده هم پیدا می‌کنیم بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی عبدیان درباره جلسه امروز هیات مدیره باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: این جلسه را برای معارفه اعضای جدید هیأت مدیره و بررسی مشکلات موجود در تیم برگزار کردیم.

عضو جدید هیات مدیره استقلال درباره حواشی این روزهای استقلال و کرونایی شدن برخی بازیکنان این تیم گفت: این موضوع را باید از احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه بپرسید و قرار است وی موضع رسمی باشگاه را اعلام کند.

عبدیان درباره ابهاماتی که راجعه به کرونایی شدن بازیکنان استقلال وجود دارد،اظهارداشت:وقتی ملاک‌مان وزارت بهداشت است باید نظر مرکز مورد تأیید این وزارتخانه را بپذیریم. فکر نمی‌کنم جای دیگری بتواند اعمال نظر کرده و بگوید مرکز مورد تأیید وزارت بهداشت را قبول ندارم.

عضو اقتصادی هیأت مدیره استقلال در مورد مشکلات مالی این باشگاه و شکایت‌های متعدد از آبی‌پوشان پایتخت گفت: اصل مشکلات باشگاه مالی است و جدا از بحث کرونا تا امروز مهم‌ترین مشکل ما مالی بوده و در آینده هم بزرگترین معضل استقلال همین مباحث اقتصادی و مالی خواهد بود. امیدواریم با راهکارهایی که اکنون داریم و در آینده هم پیدا می‌کنیم بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

عبدیان درباره آخرین وضعیت سفر استقلالی‌ها به ایتالیا برای پیگیری مشکلات آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق این تیم گفت: تاکنون بحثی قطعی نشده و هر زمان سفر ما قطعی شود آن را اعلام می‌کنیم.

عضو هیأت مدیره استقلال درباره راهکارهای این هیأت مدیره برای رفع مشکلات مالی گفت:‌ نظر ما این است باید درآمدزایی کرده و تمام هزینه‌های باشگاه را پرداخت کنیم. باشگاه استقلال چنین پتانسیلی دارد هرچند رفع مشکلات مالی به زودی اتفاق نمی‌افتد و قرار نیست ظرف 10 روز یا یک ماه تمام مشکلات رفع شود اما در آینده خاطرجمع باشید که چنین اتفاقی می‌افتد.

عبدیان درباره کارگزار جدید باشگاه استقلال گفت: صحبت‌هایی برای اختلاف با کارگزار قبلی استقلال انجام شده و اگر خدا بخواهد با کارگزار جدید که شرکت توانمندی است همکاری می‌کنیم.

وی در پایان درباره نتایج اخیر تیم استقلال در رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: مسائل فنی در حیطه اختیارات من نیست و نمی توانم در این خصوص صحبت کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز