توسط پژوهشگاه علوم ورزشی صورت گرفت؛

راه اندازی سایت اختصاصی مرکز نوآوری و شتابدهی فناوری‌های ورزشی

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۹:۴۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۲۵۷۷۶
مرکزنوآوری و شتابدهی فناوری‌های ورزشی در سال 97 و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان اولین و تنها مرکز تخصصی حامی استارت آپ‌های و شرکت‌های دانش بیان علوم و فناوری‌های ورزشی در کشور راه اندازی گردید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، مرکز نوآوری و شتابدهی فناوری‌های ورزشی در سال 97 و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان اولین و تنها مرکز تخصصی حامی استارت آپ‌های و شرکت‌های دانش بیان علوم و فناوری‌های ورزشی در کشور راه اندازی گردید.

سایت مرکز نوآوری و شتابدهی فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به آدرس www.sticssrc.com هم اکنون به عنوان سامانه اطلاع رسانی، جدیدترین اخبار فناوری‌های ورزشی ایران و دنیا، معرفی استارت آپ‌های ورزشی ایرانی و خارجی، معرفی نمایشگاه‌های تخصصی حوزه فناوری‌های ورزشی، اینفوگراف‌های تخصصی حوزه تکنولوژی‌های ورزشی، اخبار نشست‌ها، گردهمایی‌ها، رویدادها و همایش‌های ملی و بین المللی حوزه فناوری ورزشی، کلیپ‌های معرفی فناوری‌های ورزشی، مباحث مربوط به ثبت اختراعات، تائیدیه علمی محصولات و... منتشر می‌کند.

شایان ذکر است مرکز نوآوری و شتابدهی فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در آدرس تهران- خیابان کریم خان- ابتدای خیابان عضدی شمالی- پلاک 76 طبقه 4 مستقر می‌باشد و هم اکنون 15 واحد فناور در این مکان مشغول به انجام فعالیت‌های R&D و ساخت نمونه‌های محصولات خود در حوزه‌های سخت افزاری و نرم افزاری می‌باشند.

این مرکز آمادگی انتشار آخرین اخبار استارت آپ‌های ورزشی و شرکت‌های دانش بنیان حوزه علوم ورزشی داخل کشور را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز