مهدی علی‌نژاد:

هیچکس در دنیا نمی‌تواند چشمان خود را روی جودوی ایران ببندد/ مشکل تعلیق با صبر و حوصله حل خواهد شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۲۵۸۴۱
هیچکس در دنیا نمی‌تواند چشمان خود را روی جودوی ایران ببندد/ مشکل تعلیق با صبر و حوصله حل خواهد شد
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هیچکس در دنیا نمی‌تواند چشمان را روی جودوی ایران ببندد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع سالیانه فدراسیون جودو اظهار کرد: فدراسیون جودو در سال ۹۸ فراز و نشیب زیادی داشت و در مقطعی هم مرکز توجه قرار گرفت و در ادامه هم تعلیق شد که اتفاق خوبی نبود‌. اما به هر جهت هر کشوری افکار و ایده و حتی ارزش‌هایی دارد که کشور ما هم از این قاعده جدا نیست و البته که همه به این ارزش‌ها پایبند هستیم و به آن احترام می‌گذاریم.

او اضافه کرد: در تلاشیم با تدابیری که داریم این مشکل را هر چه سریعتر حل کنیم. فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان و کمیته در یک راستا و با یک هدف حرکت میکنند که قطعا این وحدت نتایج خوبی را هم در ادامه خواهد داشت. در این مدت طبق گفته میر اسماعیلی تلاش کردیم با وجود محدودیت‌هایی که ایجاد شد از این تهدید ها به صورت فرصت استفاده کنیم که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد.

علی‌نژاد افزود: باید پذیرفت که در بخش بزرگسالان ما بازیکنان مطرح و مدال آور زیادی نداشتیم که این اصلا قابل قبول نیست و باید در این تعداد جهش داشته باشیم. البته رشد جمعیتی الان در جودو بسیار خوب است و امید می رود پس از رفع تعلیق‌ها بتوانیم شروع خوب و پر قدرتی را داشته باشیم. در کنار آن با وجود اینکه هنوز فدراسیون جهانی حجاب را به رسمیت نشناخته ولی با این حال در رقابت‌های آسیایی برای نخستین بار در بخش بانوان هم مدال داشتیم که این مسئله هم امید به رشد در این بخش را نیز بالا می‌برد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تعلیق جودو ایران گفت:  موضوع رفع جودوی کشور مسئله غیرممکنی نیست اما سخت است مطمئن باشید هیچکس نمی‌تواند چشمش را روی جودو ایران ببندد. جودی ایران در دنیا دارای جایگاه است و قطعا این مسئله با صبر و حوصله و البته تدبیر حل خواهد شد.

نظر شما
پرونده ویژه