مهدی علی‌نژاد:

فیفا پرسپولیس را جریمه نکرده است/ جلسات منظمی برای واگذاری سرخابی‌ها برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۲۸:۳۱
کد خبر: ۱۰۲۵۹۴۰
فیفا پرسپولیس را جریمه نکرده است/ جلسات منظمی برای واگذاری سرخابی‌ها برگزار می‌شود
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: فیفا پرسپولیس را جریمه نکرده بلکه مبلغ اعلام‌ شده، طلب کالدرون از این باشگاه است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان درباره اعلام رای فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) درباره شکایت گابریل کالدرون سرمربی پیشین پرسپولیس از این باشگاه، در جمع خبرنگاران گفت: فیفا پرسپولیس را جریمه نکرده بلکه مبلغ اعلام‌شده، طلب کالدرون از این باشگاه است.

وی درباره خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: مسوولیت این کار برعهده معاون حقوقی و پارلمانی وزیر است. جلسات منظمی در این خصوص داریم. موضوع در دست پیگیری است و امیدواریم شرایط به گونه‌ای پیش برود که کار به خوبی انجام شود. مالکیت ۲ فضا از سوی وزارت ورزش به استقلال و پرسپولیس داده شده تا به افزایش سرمایه و حضور موفق در بورس کمک کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش می‌تواند قانون ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی را به غیر از استقلال و پرسپولیس در باشگاه‌های دیگر هم اجرا کند؟ گفت: این ۲ باشگاه متعلق به وزارت ورزش هستند. با توجه به شرایط ارزی کشور و برای جلوگیری از اتلاف منابع این تصمیم گرفته شده است. از طرفی به بازیکنان و مربیان ایرانی فرصت رشد داده می‌شود. اما این قانون را نمی‌توان درباره باشگاه‌های دیگر به کار برد.

معاون وزیر ورزش درباره موضوع ابتلای اعضای تیم استقلال به کرونا گفت: کارها بر اساس پروتکل‌هایی که وزارت بهداشت اعلام کرده اجرا می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز