میترا شعبانیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سرمربیان تیم‌ ملی هیچ وقت با فدراسیون قرارداد امضا نمی‌کنند/ فصل جدید لیگ برتر احتمالا از آبان آغاز به کار خواهد کرد

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۳۴:۴۱
کد خبر: ۱۰۲۶۱۱۶
سرمربیان تیم‌ ملی هیچ وقت با فدراسیون قرارداد امضا نمی‌کنند/ فصل جدید لیگ برتر احتمالا از آبان آغاز به کار خواهد کرد
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: سرمربیان تیم‌ ملی هیچ‌وقت با فدراسیون قرارداد امضا نمی‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میترا شعبانیان، سرمربی تیم والیبال پیکان، درباره آخرین وضعیت تیم برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: چند روزی است استارت جذب بازیکنان را زدیم و تا به امروز با چند بازیکن به توافق رسیدیم و قراردادها امضا شدند و با تعدادی هم در حال مذاکره هستیم. البته فدراسیون امسال برای تیم‌ها شرایط جدیدی را اعمال کرده است.

او ادامه داد: شرایط جدید کمی وضعیت را برای تیم‌ها دشوار می‌کند. فدراسیون ابلاغ کرده تیم‌های بانوان باید در جذب اسپانسر هم قدم‌های بزرگی بردارند تا در بخش بانوان هم بتوانیم لیگ را به صورت حرفه‌ای‌تر برگزار کنم و حتی تعداد مشخصی از ملی‌پوشان می‌توانند در تیم‌ها حضور پیدا کنند که البته این امر به سود والیبال بانوان است چون دیگر شاهد تیم‌های تک قطبی در لیگ نخواهیم بود.

شعبانیان درباره زمان برگزاری اردوها گفت: فدراسیون زمان قرعه کشی لیگ را اعلام کرده و به احتمال زیاد از نیمه دوم سال یعنی آبان ماه لیگ شروع به کار کند. بنابراین زمان زیادی برای آماده سازی نداریم و به احتمال زیاد در صورت تائید ستاد مبارزه به کرونا از اواسط مردادماه اردوها را آغاز خواهیم کرد.

سرمربی پیکان با اشاره به برگزاری پلی‌آف توضیح داد: سال گذشته هم من موافق برگزاری پلی‌آف بودم که گویا امسال هم فدراسیون قصد دارد پلی‌آف را داشته باشیم. به اعتقاد من وقتی قرار است لیگ برگزار شود چه اهمیتی دارد پلی‌آف را حذف کنیم؟ در همه لیگ‌های حرفه‌ای این بخش وجود دارد و به‌شخصه موافق برگزاری آن هستم.

شعبانیان در پایان در مورد احتمال تمدید قراردادش با تیم ملی گفت: سرمربیان تیم ملی هیچ‌وقت با فدراسیون قراردادی نداشتند و ندارند. الان که هیچ رویدادی در پیش نداریم و فعلا فداسیون هم برنامه مشخصی به‌دلیل شرایطی کرونا به وجود آورده ندارد. داورزنی در تلاش است تحولی را در بخش بانوان ایجاد کند که قطعا در صورت برنامه‌ریزی بهتر این امر هم محقق می‌شود و چه بهتر است این اتفاق را از بخش پایه آغاز کنیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز