افشاگری سرمربی شهدای بابلسر از قمار در فوتبال ایران؛

میرقربانی: قماربازان باید دائم‌العمر محروم شوند/ در تیم من گل به خودی می‌زدند و پنالتی می‌دادند!

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۴:۰۲
کد خبر: ۱۰۲۶۱۳۹
میرقربانی: قماربازان باید دائم‌العمر محروم شوند/ در تیم من گل به خودی می‌زدند و پنالتی می‌دادند!
سرمربی تیم فوتبال شهدای بابلسر گفت: تا وقتی که یک فرد قوی و شجاع در فدراسیون حضور نداشته باشد و قانون سختگیرانه‌ای در این باره اجرا نشود اوضاع همین خواهد بود. بازیکنی که شرط‌بندی و قمار می‌کند باید دائم العمر محروم شود تا حساب کار دست بقیه بیاید.

سیدصابر میرقربانی که امسال سرمربیگری تیم شهدای بابلسر را برعهده دارد، درباره اتفاقات عجیبی که در تیمش رخ می داد به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: در اولین دوره سرمربیگری‌ام در تیم شهدای بابلسر اتفاقات عجیبی رخ داد. مگر می‌شود یک تیم در یک نیمه 21 کرنر بدهد؟ یعنی اگر بخواهید حساب کنید در هر نیمه 21 کرنر بدهد شاید تا آخر فصل 7000 تا کرنر بدهد! بعد از پیگیری‌هایی که داشتم متوجه شدم برخی از بازیکنان تیم با قماربازان در ارتباط هستند و چون از آنها پول گرفته‌اند حالا نمی‌توانند حرف‌شان را گوش ندهند و من هم اخراج‌شان کردم.

او در ادامه افزود: در بازی‌های تیم من اتفاقاتی رخ می‌داد که هیچ ربطی به فوتبال نداشت. همیشه در صحنه‌های حساس برخی از بازیکنان توپ لو می‌دادند و من مطمئن بودم این اتفاقات ربطی به فوتبال ندارد و جزو اشتباهات فوتبالی محسوب نمی‌شود. برای تمام حرف‌هایم هم سند و مدرک دارم و می‌توانم ثابت کنم در فوتبال دسته اول و دوم فوتبال ایران قمار و شرط‌بندی به وفور وجود دارد. تنها کاری که من می‌توانستم انجام دهم این بود که آنها را اخراج کنم اما الان همان بازیکنان در تیم‌های دیگر حضور دارند و بازی می‌کنند و چه بسا که همان کارهای کثیف را ادامه دهند.

میرقربانی با بیان اینکه یک نیم فصل در تیمش 6 گل به خودی زده شد، ادامه داد: یک نیم فصل که سرمربی شهدای بابلسر بودم در تیمم 6 گل به خودی زده شد. گل‌هایی که تقریبا همه شبیه به هم بودند و از طرف چند بازیکن زده می‌شدند. علاوه بر این در تیم‌ من پنالتی‌های عجیبی هم داده می‌شد. به حریف که اصلا لازم نبود در آن صحنه بازیکن خطا کند. واقعا جمع کردن بساط قمار و شرط‌بندی از آن تیم کار بسیار سختی بود اما خوشحالم بالاخره این کار را انجام دادم و از این به بعد هم در هر تیمی مشغول باشم و حس کنم بازیکنی اهل شرط‌بندی و قمار است حتما او را اخراج می‌کنم.

او با بیان اینکه شرط‌بندی در لیگ‌های دسته اول و دوم به وفور وجود دارد، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم در لیگ برتر هم چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد یا نه اما در لیگ‌های دسته اول و دوم تا دل‌تان بخواهد بازیکنان و حتی برخی مربیان قمار می‌کنند. متاسفانه نظارت در این لیگ‌ها اصلا وجود ندارد و فدراسیون در این زمینه ضعیف عمل می‌کند. تا وقتی یک فرد قوی و شجاع در فدراسیون حضور نداشته باشد و قانون سختگیرانه‌ای در این باره اجرا نشود اوضاع همین خواهد بود. باید بازیکنی که شرط‌بندی و قمار می‌کند را دائم‌العمر محروم کنند تا حساب کار دست بقیه بیاید. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز