تقی عسگری:

باید مراقبت و مقاومت کنیم/ به خاطر پاهایم از خانه بیرون نمی‌روم

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۱:۰۴
کد خبر: ۱۰۲۶۴۸۶
باید مراقبت و مقاومت کنیم/ به خاطر پاهایم از خانه بیرون نمی‌روم
پدر شیرجه ایران این روزها به دلیل درد شدید دیسک کمر از خانه بیرون نمی‌رود و به‌دنبال امور درمانی مربوط به جراحی همسر خود است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تقی عسگری، پیشکسوت شنا و شیرجه کشور در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش گفت: امیدوارم همه پیشکسوتان همیشه شاد و سلامت باشند. در حال حاضر به دلیل درد پاهایم نمی توانم از خانه بیرون بروم و از طرف دیگر نیز کارهای پیگیری مربوط به جراحی ستون فقرات همسرم را باید انجام دهم.

وی با بیان اینکه "کرونا روحیه مان را خراب کرد" بیان داشت: نمی‌دانم چه زمانی از شر این ویروس منحوس خلاص می‌شویم. تا قبل از آن کمی از خانه بیرون می‌رفتم، خرید می‌کردم؛ به خیلی از امور زندگی رسیدگی می کردم اما از زمان شیوع کرونا خانه نشین شده‌ام و دیسک کمر شدید امانم را بریده است.

عسگری ادامه داد: می‌دانم خیلی از پیشکسوتان نیز همانند من در این شرایط کرونا کلافه شده و روحیه خود را از دست داده‌اند. اما باید مراقبت و مقاومت کرد تا هرچه زودتر از شر آن خلاص شویم.

پدر شیرجه ایران با تشکر از زحمات صندوق حمایت اظهار کرد: هر سال بیمه تکمیلی من و همسرم توسط صندوق انجام می‌شود و ازین بابت از مدیرعامل این مجموعه و سایر مسئولان واقعا سپاسگزارم. سال گذشته نیز مراسم‌های خوبی توسط صندوق انجام شد که حرکت نو و تازه‌ای بود. ما پیشکسوتان برای تقویت روحیه خود به برگزاری اینگونه مراسم‌ها نیاز داریم. امیدواریم برنامه‌های تجلیل از پیشکسوتان بعد از اتمام شرایط بحرانی کرونا ادامه یابد.

تقی عسگری متولد بهمن ماه سال 1303 است و در مسابقات بازی‌های آسیایی دهلی نو سال 1330 موفق شد در دو رشته سکو و شیرجه دو مدال نقره کسب کند. وی همچنین در سال 1323 نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور شد و از آن سال تا سال 1344 به طور متناوب در یازده دوره از مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرد و عمر قهرمانی‌اش 21 سال طول کشید. در این یازده دوره، 9 بار قهرمان و دو بار هم نایب‌قهرمان شد. آخرین سالی که عسگری در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرد 41 ساله بود و پس از کسب مقام نخست از مسابقات خداحافظی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز