بهروز سلطانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

اگر کرونا بگذارد، پرسپولیس قهرمان خواهد شد/ ترابی همه‌کاره تیم است/ بیرانوند همتا ندارد

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۵:۴۳:۰۲
کد خبر: ۱۰۲۶۶۳۳
اگر کرونا بگذارد، پرسپولیس قهرمان خواهد شد/ ترابی همه‌کاره تیم است/ بیرانوند همتا ندارد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: ترابی همه‌کاره تیم است و اگر برود کار تیم در فصل آینده سخت خواهد شد.

بهروز سلطانی، پیشکسوت پرسپولیس، درباره دیدار سرخ‌پوشان با ماشین‌سازی در هفته 24 رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: جدول بازی‌های باقیمانده را تا پایان لیگ نگاه کردم و به اعتقادم پرسپولیس تا روز آخر بازی دشواری را در پیش ندارد. ماشین‌سازی تیم خوبی است اما مطمئن باشید پرسپولیس با این که در خانه هم بازی نخواهد کرد 2گل را به راحتی به ثمر می‌رساند و برنده از زمین مسابقه خارج می‌شود.

او در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس توضیح داد: پرسپولیس مربی دانایی دارد و فکر می‌کنم تنها تیم سرحال در لیگ ایران است. در این چند بازی هماهنگی و انگیزه بالای بازیکنان را به خوبی دیدیم و قطعا اگر پرداختی بازیکنان هم به موقع باشد این انگیزه دو چندان می‌شود. در این شرایط اگر کرونا اجازه دهد و دوباره لیگ تعطیل نشود، پرسپولیس صددرصد قهرمان لیگ خواهد بود.

دروازه‌بان پیشین سرخ‌پوشان در خصوص جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس گفت: رفتن بیرانوند کار را برای پرسپولیسی‌ها سخت خواهد کرد هر چند رادو گلر خوبی است اما در سطح بیرو نیست. پرسپولیس باید برای فصل بعد دو گلر جذب کند تا هم حس رقابت را در بین گلرهای تیم به وجود بیاورد و هم جای بیرانوند را به نوعی پر کند. بیرانوند دروازه‌بان خوبی است و در ایران در حال حاضر همتا ندارد اما تجربه ثابت کرده که هیچ وقت گلرهای ایرانی در خارج از کشور رشد و پیشرفت نکردند اما بیرو تصمیم داشت برود که رفت و ما هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم.

سلطانی در پایان در خصوص عملکرد مهدی ترابی بیان کرد: ترابی هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی بازیکن بسیار حرفه‌ای و در سطح تیم‌های اروپایی است. شنیده‌ام که از تیم‌های مختلف هم پیشنهادهای زیادی دارد اما به خاطر عرق به پرسپولیس تصمیم دارد در کنار سرخ‌پوشان بماند. ترابی در واقع همه‌کاره تیم است و اگر برود قطعا کار پرسپولیس در فصل آینده سخت خواهد شد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز