برای دوران پسا کرونا برنامه‌های ویژه‌ای داریم؛

تقوی: به مدیریت استعدادها در والیبال توجه شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۸:۳۶
کد خبر: ۱۰۲۶۹۱۹
تقوی: به مدیریت استعدادها در والیبال توجه شود
رییس هیات والیبال استان مازندران می گوید: آموزش و استعدادیابی یکی از مقوله های مهم هیات ها بوده و در این بخش ها باید اقدامات قابل توجهی صورت بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جلسه کمیته آموزش و استعدادیابی هیات والیبال استان مارندران عصر چهارشنبه با حضور میلاد تقوی رییس هیات والیبال استان ، علی داودی دبیر ، بهروز عطایی رئیس کمیته فنی ، محمد شعبانپور رییس کمیته آموزش و استعدادیابی و زهره اعتمادی نایب رییس هیات استان در دفتر هیات والیبال آمل برگزار شد.

سیدمیلاد تقوی در این جلسه با اشاره به وظایف هیات ها، بیان کرد : وظیفه ما زمینه سازی برای بزوز استعداد ها بوده و باید در این عرصه اقدامات جدی داشته باشیم ، در کارهای حرفه ای والیبال هیات های استانی عملا کاری ندارند.

وی تصریح کرد: هیات ها در کارهای باشگاهی و ملی دخالتی ندارند و زمینه ساز بروز استعداد ها هستند؛ یکی از مهمترین کمیته های ما کمیته آموزش و استعدادیابی بوده و قطعا با حضور افراد متجرب در این حوزه باید اقدامات خوبی را در استان مازندران شاهد باشیم.

رئیس هیات والیبال استان مازندران ادامه داد: این روزها کشور درگیر ویروس منحوس کرونا بوده و عملا کلیه فعالیت های والیبال در حاضر تعطیل شده است اما با در نظر گرفتن شرایط ویژه کشور ، یک برنامه مدون برنامه ریزی شود تا در دوران پسا کرونا کار آغاز شود.

میلاد تقوی با بیان اینکه با نمایندگان آموزش پرورش مازندران جلساتی در بحث استعدایابی صورت بگیرد،گفت: استعدادیابی، پرورش استعداد و هدایت استعداد بسیار مهم است ، حوزه استعداد یابی یک سرمایه گزاری بوده که باید در این عرصه خوب عمل کنیم، استعداد ها مدیریت شوند ، آیندگان والیبال کشور از اردوهای استعدادیابی کشف می شوند ، آموزش پرورش کمک های بسیار زیادی در عرصه استعدادیابی میتواند انجام دهد و با تامل با دستگاه آموزش و پرورش استان میتوانیم کارهای بسیار خوبی انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: به نسبت پتانسیل والیبال در مازندران در بخش آموزش باید کارهای بیشتری انجام شود ، حوزه آموزش نباید به عنوان منابع اقتصادی دیده شود ، در استان مازندران آمایش سرزمینی در بحث مربیان به‌خوبی صورت نگرفته است.

در پایان این جلسه آقایان اسحاق عباسی و احمد فتاح به ترتیب به عنوان مسئول استعدادیابی و آموزش و گلی ازگلی و مهدیه روحانی به ترتیب به عنوان مسئول استعدادیابی و آموزش بخش بانوان معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز