هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس در اندیشه تحکیم صدرنشینی/ شاهین در اندیشه فرار از سقوط

۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۵:۴۳:۵۷
کد خبر: ۱۰۲۷۰۸۳
پرسپولیس در اندیشه تحکیم صدرنشینی/ شاهین در اندیشه فرار از سقوط
شاگردان یحیی گل محمدی بهترین فرصت‌ را دارند که قهرمانی خود را در دیدار مقابل ماشین سازی تبریز تثبیت کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امشب با برگزاری دو دیدار در تبریز و بوشهر پیگیری می شود.

امشب از ساعت ۲۰:۱۵ ماشین سازی میزبان پرسپولیس است و ذوب‌آهن هم از ساعت ۲۱ در بوشهر میزبان شاهین قعرنشین است.

ماشین‌سازی تبریز- پرسپولیس تهران

رضا مهاجری که از هفته گذشته سرمربیگری ماشین سازی تبریز را برعهده گرفته کار دشواری مقابل پرسپولیس برعهده دارد. آخرین امتیازی که ماشین سازان کسب کردند مقابل پیکان در هفته نوزدهم بود که دو تیم به تساوی رضایت دادند.

تیم دوم شهر تبریز در ۴ بازی اخیر خود مقابل شاهین، نساجی مازندران، فولاد و نفت مسجدسلیمان شکست خورده اما با این حال به انتهای جدول نرفته و با ۲۴ امتیاز در رده دهم قرار دارد و اگر می خواهد به رتبه های پایین تر نرود باید در بازی خانگی مقابل پرسپولیس امتیاز کسب کند.

در آن‌سوی میدان پرسپولیس، صدرنشین یکه‌تاز لیگ، قرار دارد که با ۱۳ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار دارد. پرسپولیسی‌ها با اینکه در شروع دوباره لیگ کاملا موفق بوده و ۲ پیروزی حساس مقابل پیکان و شاهین به دست آوردند.

پرسپولیسی‌ها با این اختلاف امتیاز به احتمال بسیار زیاد قهرمان لیگ هستند اما در هفته اخیر این تیم دستخوش حاشیه‌های زیادی بوده است. مشکلات مدیریتی و بدهی سنگینی که پرسپولیسی‌ها محکوم به پرداخت آن هستند باعث شد یحیی گل‌محمدی تهدید به استعفا کند و بازیکنان هم‌ به حمایت از او بپردازند.

علاوه بر این پرسپولیس در دیدار امشب امید عالیشاه، محمد انصاری، محسن ربیع خواه و محمد نادری را در اختیار ندارد و انتخاب مدافع چپ بزرگترین چالش فنی یحیی برای بازی امشب است.۳ امتیاز بازی امشب می‌تواند مهر تائید بر قهرمانی قرمزپوشان تهرانی باشد.

شاهین شهرداری بوشهر- ذوب‌آهن اصفهان

شاهین تیم چسبیده به قعر جدول لیگ برتر با ۱۷ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد. شاهینی‌ها بعد از آغاز دوباره لیگ برتر با کریمیان جوان وارد مسابقات شد و در دو هفته اخیر یک تساوی و شکست کسب کرد.

بوشهری‌ها فرصت زیادی برای بقا در لیگ ندارند و باید برای فرار از سقوط بجنگند. تیم بحران زده ذوب‌آهن که هفته گذشته شکست سنگینی با بوناچیچ مقابل پیکان تجربه کرد، امروز در بوشهر میهمان شاهین است.

ذوب‌آهنی‌ها با ۲۲ امتیاز در رده یازدهم قرار دارند‌ و حالا بوناچیچی را روی نیمکت خود دارند که انتخابش به عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتقادات زیادی را موجب شده است‌.

ذوب‌آهن با برد مقابل شاهین در صورت پیروز نشدن ماشین‌سازی مقابل پرسپولیس می‌تواند سک پله در جدول صعود کند‌.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز