محسن سلگی:

تبریز باید به عنوان مهد دوچرخه‌سواری ایران و آسیا بازگشت رویایی به لیگ داشته باشد

۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۴:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۷۱۱۶
تبریز باید به عنوان مهد دوچرخه‌سواری ایران و آسیا بازگشت رویایی به لیگ داشته باشد
دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: تیمداری استان آذربایجان شرقی توسط دانشگاه آزاد آن هم پس چند سال به لیگ برتر را به فال نیک می‌گیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، در پی حضور تیم دوچرخه سواری آذربایجان شرقی در لیگ برتر، جلسه‌ای با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری و رسول هاشم کندی رئیس هیات دوچرخه سواری اذربایجان شرقی در محل فدراسیون برگزار شد.

وی افزود: در این نشست صمیمانه مباحث زیادی درباره ورود این تیم آذری به لیگ تبادل نظر شد چرا که می‌دانیم هاشم کندی با پیگیری و حمایت‌های رئیس فدراسیون توانسته تیم جاده را در فدراسیون جهانی برای سال 2020 ثبت کند.

سلگی در ادامه خاطر نشان کرد: خوشحالیم که بعد از چند سال بالاخره یک تیم از آذربایجان شرقی در لیگ برتر حضور خواهد داشت و  دوباره تبریز بعنوان یک قطب دوچرخه سواری کشور صاحب تیم شد. امیدواریم که تبریز جایگاه اصلی خودش در ایران و آسیا پیدا کند و دوچرخه سواران خوبی را تحویل جامعه دوچرخه سواری دهد.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: جا دارد تشکر کنیم از همه کسانی که در این راه باعث شدند تا تبریز بتواند دوباره در لیگ امسال تیم داری کند. امیدوارم دانشگاه آزاد در کنار تیم جاده و تیم کوهستان نتایج خوبی را لیگ ایران کسب کنند. بی شک این خبر خوب، نوید بخش آینده درخشانی است که در انتظار دوچرخه سواران تبریزی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز