با نامگذاری زمین چمن استادیوم ملک‌نیا صورت گرفت؛

زنده نگاه داشتن نام پیشکسوتان عرصه ورزش در کردستان

۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۰۲۷۱۸۲
زنده نگاه داشتن نام پیشکسوتان عرصه ورزش در کردستان
زمین چمن مصنوعی استادیوم ملک نیا به نام "محمدعلی خشنودی" پیشکسوت فوتبال شهرستان سنندج و استان کردستان نامگذاری و ثبت شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زمین چمن مصنوعی استادیوم ملک نیا به نام "محمدعلی خشنودی" پیشکسوت فوتبال شهرستان سنندج و استان کردستان نامگذاری و ثبت شد.

این اقدام از سوی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و با هماهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج صورت گرفت و با تغییر وضعیت شرایط ویروس کرونا طی مراسمی با حضور مسئولین استان، شهرستان و پیشکسوتان ورزش رسما اعلام خواهد شد.

پیشتر زمین چمن طبیعی استادیوم ملک نیا و خانه کشتی استادیوم ۲۲ گولان سنندج در راستای تکریم از تلاشگران ورزش این شهرستان به ترتیب به نام استاد "نبی علی محمدی" و "لطف الله لطف الله نسبی" نامگذاری آن صورت گرفت و خانه پینگ پنگ بهاران سنندج نیز به نام کهن کسوت این رشته ورزشی "اقبال لطف الله نسبی" در آینده نزدیک ثبت خواهد شد.

اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در نظر دارد تا با هماهنگی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های تابعه استان به منظور حفظ جایگاه و منزلت پیشکسوتان ورزش اماکن ورزشی تحت پوشش خود را نامگذاری کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز