هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛

استقلال-تراکتور؛ جنگ برای سهمیه با حضور کرونا!

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۸:۰۳:۰۴
کد خبر: ۱۰۲۷۲۵۴
استقلال-تراکتور؛ جنگ برای سهمیه با حضور کرونا!
تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور امشب در ورزشگاه آزادی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاگردان فرهاد مجیدی با وجود درگیری با ویروس کرونا امشب در تهران میزبان تراکتور هستند. استقلالی ها که هفته گذشته به بهانه داشتن بازیکنان کرونایی مقابل پارس حنوبی جم به میدان نرفته بودند، با مشخص شدن جواب نهایی تست های کرونا محکوم به بازی مقابل تراکتور شدند.

بی شک بازی امشب یکی از دشوارترین دیدارهای تیم فرهاد مجیدی است. تمرینات استقلال از روز شنبه هفته گذشته تعطیل شد و علاوه بر این مجیدی تعداد زیادی از بازیکنان اصلی تیمش را در اختیار ندارد. محمد دانشگر، داریوش شجاعیان، حسین پورحمیدی، فرشید باقری، مسعود ریگی، هرویه میلیچ و وریا غفوری بازیکنانی هستند که استقلال آنها را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارد. بازیکنانی مثل ارسلان مطهری، رضا آذری و مرتضی تبریزی هم به دلیل مصدومیت نمی‌توانند آبی‌ها را همراهی کنند تا مجیدی حتی برای چیدن ترکیب 11نفره تیمش هم دچار مشکل باشد. استقلال در حال حاضر با یک بازی کمتر و 37 امتیاز در رده ششم جدول است و اگر مقابل تراکتور بازنده شود هم از رده هفتم پایین تر نخواهد رفت اما پیروزی در این دیدار می تواند برای استقلالی ها که در شرایطی بحرانی قرار دارند مثل بمب روحیه باشد و انگیزه زیادی برای ادامه لیگ به آنها بدهد.

از سوی دیگر تراکتور 41 امتیازی در رده سوم جدول است و شانس رسیدن به رده دوم جدول را دارد. تراکتوری ها که قبل از شروع لیگ، به شدت مخالف از سرگیری رقابت های لیگ برتر بودند اما طی روزهای اخیر با توجه به جایگاهشان در جدول مصرانه خواهان انجام برگزاری بازی با استقلال بودند تا از کورس رقابت برای کسب سهمیه آسیایی عقب نمانند.

تراکتوری ها برای بازی امشب همه نفرات اصلی خود را در اختیار دارند و فقط میمبلا که به کرونا مبتلا شده شرایط بازی ندارد. البته مسعود شجاعی و اشکان دژاگه که دیرتر از بقیه به تمرینات تراکتور اضافه شدند ممکن است هنوز آمادگی لازم برای بازی کردن را نداشته باشند اما بعید نیست با توجه به حساسیت بالای بازی با استقلال و تجربه بالای این دو بازیکن امشب در ورزشگاه آزادی به میدان بروند.

جدال های استقلال و تراکتور در همه ادوار لیگ برتر جذاب و هیجان انگیز و البته پر از جنجال بوده و بازی امشب هم از حساسیت زیادی برای دو تیم برخوردار است البته با طعم کرونا!

دیدار دو تیم در هفته 24 لیگ برتر از ساعت 21 آغاز می شود.

نظر شما