پیمان حسنی در گفت‌وگو یا خبرگزاری برنا:

شیوع دوباره کرونا امکان برگزاری ادامه لیگ برتر را نداد/ باشگاه‌ها موظف به پرداخت مابقی مبلغ قرارداد بازیکنان هستند

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۲۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۲۷۷۸۹
شیوع دوباره کرونا امکان برگزاری ادامه لیگ برتر را نداد/ باشگاه‌ها موظف به پرداخت مابقی مبلغ قرارداد بازیکنان هستند
دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: با لغو رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌ها باید قسط نهایی بازیکنان را پرداخت کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پیمان حسنی، دبیر فدراسیون تنیس روی میز، در رابطه با لغو رقابت‌های لیگ برتر با شیوع دوباره ویروس کرونا در کشور گفت: از همان ابتدا که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد، سلامت ورزشکاران برای فدراسیون در اولویت بود و دنبال این بودیم در هر یک از کارهایی که می‌خواهیم انجام دهیم، اول سلامت ورزشکاران و اعضا را در نظر بگیریم. تا هفته پیش شرایط تا حدی قابل کنترل بود ولی متاسفانه در این چند روز گذشته شرایط بدتر شد. کمیته پزشکی ما هم در بحث کرونا، پروتکل‌ها، تنظیم آن‌ها و هماهنگی خیلی فعال و با فدراسیون پزشکی و وزارت بهداشت در تماس بود.

او ادامه داد: در نهایت دو روز قبل از مسابقات باتوجه به شیوع‌ دوباره کرونا، به فدراسیون نامه نوشتند که به صلاح سلامت تیم‌ها نیست مسابقات برگزار شود و فدراسیون هم مسابقه را عقب انداخت. در این مدت هم صحبت‌های زیادی شد، در مورد این‌که چه کارهایی باید انجام دهیم و در این شرایط مسابقات را برگزار کنیم یا نه. نهایتا تصمیم بر این شد که مسابقات برگزار نشود و با باشگاه‌ها هم صحبت‌هایی در رابطه با برگزار نکردن مسابقات کردیم. بعضی از باشگاه‌ها هم که موافق برگزاری رقابت‌ها بودند، به این نتیجه رسیدند که باتوجه به اتفاقاتی که در جامعه می‌افتد، بهتر است که مسابقات برگزار نشود و همان نتایج مرحله مقدماتی را لحاظ کنیم.

حسنی اظهار داشت: براساس صحبت‌هایی که داشتیم، قرار شد باشگاه‌ها در همین ماه مابقی مبلغ قراردادهایشان را پرداخت کنند. اکثر بازیکنان 60 تا 80 درصد پول‌شان را گرفته بودند و فقط مرحله قسط آخرشان مانده است. معمولا قرارداد باشگاه‌ها سه قسطه است، قسط‌ها اول، وسط و آخر مسابقات پرداخت می‌شود، براین اساس قرار شد قسط آخر نیز پرداخت شود.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز عنوان کرد: احتمالا در مردادماه جلسات اولیه برای برگزاری رقابت‌ها سال 99 را شروع می‌کنیم. باید آئین‌نامه‌ای که نحوه چگونگی برگزاری مسابقات امسال در  آن ذکر می‌شود را تهیه کنیم تا ببینیم وضعیت چطور پیش می‌رود. فعلا می‌توانیم فراخوان بزنیم تا آن‌هایی که می‌خواهند در لیگ امسال شرکت کنند، در مورد آئین‌نامه اظهار نظر داشته باشند. معمولا ما برای هماهنگی آئین‌نامه نهایی چند جلسه با باشگاه‌ها برگزار می‌کنیم و نظرات را هم می‌گیریم. نیمه دوم مرداد جلسات را برگزار می‌کنیم تا ببینیم آن موقع وضعیت به چه صورت خواهد شد. 3/5

نظر شما
پرونده ویژه