شهرخودرو مشهد یک- سایپا تهران یک

سایپا یقه شهرخودرو را گرفت

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۱:۳۶:۰۲
کد خبر: ۱۰۲۷۸۲۸
سایپا یقه شهرخودرو را گرفت
تیم شهرخودرو مشهد در حالی که تا ثانیه‌های پایانی پیش بود در نهایت دو امتیاز حساس را مقابل سایپا از دست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های شهرخودرو و سایپا در بیست و چهارمین هفته لیگ برتر با قضاوت کوپال ناظمی و کمک‌های فرهاد مروجی و یوسف مغروری در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند.

شهرخودرو که طی روزهای اخیر با کناره‌گیری مجتبی سرآسیابی مواجه شده و به‌طور موقت استفانو کوزین بالای سر خود می‌دید، خیلی زود و در دقیقه 9 توسط امین قاسمی‌نژاد به گل رسید. ارسال دقیق علی نعمتی از جناح چپ زمین به مقابل محوطه 6 قدم سایپا را مهاجم مازنی شهرخودرو با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

پس از این گل سایپا خیلی زود درصدد جبران برآمد و در دقیقه 15 تا آستانه گل مساوی پیش رفت اما به صخره‌ای مستحکم به نام سیدمهدی رحمتی برخورد کرد. شوت محکم آرمان رمضانی در میانه راه با دست محمدحسین مرادمند برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد اما رحمتی به شکلی زیبا ضربه صادق بارانی را دفع کرد و در ریباند هم ضربه دیگر بازیکن سایپا را در اختیار گرفت تا دروازه شهرخودرو بسته بماند.

در ادامه و تا پایان نیمه اول هر دو تیم حملاتی روی دروازه‌ها تدارک دیدند ولی در نتیجه تغییری حاصل نشد.

در نیمه دوم بیشتر این سایپا بود که به سمت دروازه میزبانش حمله می‌کرد و شهرخودرو هم چشم به ضدحملات داشت که در نهایت این شاگردان ابراهیم صادقی بودند که در دقیقه 6+90 توسط آرمین سهرابیان به گل مساوی دست یافتند و با دست پر به تهران بازگشتند.

گفتنی است علی نبی‌زاده، روح‌الله سیف‌اللهی و استفانو کوزین (شهرخودرو) و آرمین سهرابیان، سعید محمدفرد، آرمان رمضانی (سایپا) با کارت زرد داور جریمه شدند.

شهرخودرو مشهد: سیدمهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، حسن جعفری (86- امید منصوری)، فرشاد فرجی، اکبر صادقی، میلاد سرلک (86- علی طاهران)، روح‌الله سیف‌اللهی (74- حسین مهربان)، امین قاسمی‌نژاد، مرتضی خراسانی (58- علی نبی‌زاده)، محمد قاضی (74- سعید صادقی)

سرمربی: استفانو کوزین

سایپا تهران: حامد فلاح‌زاده، خالد شفیعی، آرمین سهرابیان، سعید محمدفرد (9+90- مهیار جباری)، سیدابوالفضل جلالی، محمدصادق بارانی، عارف حاجی‌عیدی، حسین کامیاب (65- محمدرضا سلیمانی)، مجید علیاری (2+90- امیرعلی صادقی)، رضا جعفری (65- مرتضی آقاخان)، آرمان رمضانی

سرمربی: ابراهیم صادقی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز