استقلال صفر-تراکتور صفر؛

فرصت‌سوزی آبی‌ها مقابل پرشورها/ زورآزمایی استقلال و تراکتور برنده نداشت

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۱:۵۶:۰۱
کد خبر: ۱۰۲۷۸۳۲
فرصت‌سوزی آبی‌ها مقابل پرشورها/ زورآزمایی استقلال و تراکتور برنده نداشت
دو تیم استقلال تهران و تراکتور تبریز از ساعت 21 به مصاف هم رفتند و تلاش آنها به تساوی بدون گل انجامید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه هفته 24 لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال تهران و تراکتور تبریز از ساعت 21 امشب به مصاف هم رفتند و تلاش آنها به تساوی بدون گل انجامید تا امتیازات در ورزشگاه آزادی تقسیم شود.

اولین فرصت برای استقلال در دقیقه یک به دست آمد ولی شوت شیخ دیاباته به شکلی خطرناک از کنار دروازه تراکتور به اوت رفت. خروج به موقع حسینی در دقیقه 12 مانع از خطرساز شدن ضدحمله تیم تراکتور شد. شوت ساسان انصاری در دقیقه 15 با اختلاف از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.  

تکل ایمانی روی پای اسماعیلی تنها با تذکر داور در دقیقه 16 همراه شد. شوت قایدی در دقیقه 21 با برخورد به مدافع تراکتور راهی به دروازه پیدا نکرد. ارسال دانشگر در دقیقه 31 می‌توانست به یک فرصت گلزنی تبدیل شود ولی خروج مظاهری مانع از این اتفاق شد. بازهم شوت قایدی با برخورد به مدافع تراکتور راهی به دروازه پیدا نکرد. شوت دانشگر در دقیقه 45 از کنار دروازه تراکتور به اوت رفت.

در نیمه دوم کار ترکیبی استقلالی‌ها با ارسال اسماعیلی در دقیقه 67 همراه شد ولی ضربه سر دیاباته به شکلی خطرناک از کنار دروازه تراکتور راهی اوت شد. بازهم فرصت خوب گلزنی برای استقلال در دقیقه 58 ولی ارسال قایدی راهی اوت شد. فرصت استثنایی گلزنی برای دیاباته در دقیقه 68 ولی او که در مصافی تک به تک با مظاهری بود، توپ را گم کرد تا این فرصت از دست برود. شوت علی کریمی در دقیقه 71 از کنار دروازه تراکتور به اوت رفت.

شوت عالی قایدی در دقیقه 75 به تیرک افقی دروازه تراکتور برخورد کرد و راهی اوت شد. فرصت عالی برای رضاوند روی اشتباه مدافع تراکتور ولی ضربه رضاوند راهی کرنر شد. شوت اکبر ایمانی را حسینی در دقیقه 86 در آغوش گرفت. ضربه سر قایدی را مظاهری در دقیقه 87 به سختی دور کرد. ضربه سر آرام دیاباته را مظاهری در دقیقه 1+90 به راحتی در آغوش گرفت.

شاگردان فرهاد مجیدی با این تساوی 38 امتیازی شدند و در رده ششم جدول باقی ماندند. تیم تراکتور نیز با کسب 41 امتیاز در رده چهارم جدول ایستاد.

شناسنامه مسابقه امشب

داور: حسن اکرمی

ترکیب استقلال تهران:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، عارف غلامی، روزبه چشمی، مسعود ریگی، علی کریمی، علی دشتی (52-آرش رضاوند)، فرشید اسماعیلی (87- خدامرادی)، میلاد زکی‌پور، مهدی قائدی و شیخ دیاباته.

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب تراکتور تبریز:

رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، اکبر ایمانی، سعید مهری (68-ایمان سلیمی)، رضا اسدی، ساسان انصاری (80-اشکان دژاگه)، میثم تیموری، محمدرضا آزادی، رضا شکاری (59-مسعود شجاعی)، احسان حاج‌صفی و مهدی تیکدری.

سرمربی: ساکت الهامی

نظر شما