تصمیم بیرانوند حرفه‌ای بود؛

گل‌محمدی: ذهنیت بازیکنان ما قوی است/ تا مسجل شدن قهرمانی دست از تلاش برنمی‌داریم

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۰۲۸۱۰۲
گل‌محمدی: ذهنیت بازیکنان ما قوی است/ تا مسجل شدن قهرمانی دست از تلاش برنمی‌داریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به بازیکنانم گفتم که فکر نکنند کار تمام شده است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یحیی گل‌محمدی در خصوص برگزار نشدن نشست خبری دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ماشین سازی تبریز، اظهار داشت: مکان نشست خبری یک فضای خیلی کوچک و بسته بود و فکر می‌کنم برای این کار اصلا مناسب نبود. تشخیص دادم که در آنجا مصاحبه نکنم اما گفتم که در بیرون این کار را انجام می‌دهم که البته این کار نیز عملی نشد.

وی در خصوص برد پرسپولیس در این دیدار، گفت: در کل یکی از بازی‌های خوب تیم ما بود. هرچند که چند بازیکن ما غایب بودند، هم از لحاظ مالکیت توپ هم از لحاظ ایجاد موقعیت تیم برتر بودیم. بازی به بازی بهتر می‌شویم و هرچه جلوتر می‌رویم حساسیت بازی‌ها بیشتر می‌شود. خداراشکر در این سه بازی با همت بچه‌ها و حمایت هواداران نتیجه مطلوب بدست آوردیم. هواداران هرچند که نیستند اما دلشان با تیم است.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: همه بازیکنان به وظیفه خود آشنا هستند چه از لحاظ انضباطی چه در بحث فنی. قالب تیم مشخص شده و همه با این سیستم آشنا هستند. هر کسی هم چه جوان و چه باتجربه که به تیم می‌آید کارش را به خوبی انجام می‌دهد و ما هیچ نگرانی بابت حضور نداشتن چند بازیکن نداریم. ذهنیت بازیکنان ما قوی است و این موضوع به روند نتیجه‌گیری تیم پرسپولیس کمک می‌کند.

گل‌محمدی ادامه داد: ۶ دیدار و ۱۸ امتیاز باقی‌مانده است و اگر بخواهیم درست فکر کنیم، ما هنوز قهرمان نشدیم. بدون شک شانس اول قهرمانی هستیم و وضعیت خوبی در جدول داریم. دیدارهای بعدی ما راحت نیست و این موضوع را به بازیکنانم گفتم که فکر نکنند کار تمام شده است. تا مسجل شدن قهرمانی دست از تلاش برنمی‌داریم.

وی در خصوص قطعی شدن جدایی علیرضا بیرانوند، خاطرنشان کرد: این تصمیم شخصی بیرانوند بود که البته تصمیم حرفه‌ای هم گرفت. از طرف همه اعضای تیم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. ما بوژیدار رادوشوویچ و یک گلر جوان به اسم امیرحسین بیات را داریم و آن‌ها باید بدانند که در این مقطع حساس چقدر نیازمند تمرکز و عملکرد خوبشان هستیم. کار آن‌ها سخت است و امیدوارم مانند گذشته که رادو نشان داده گلر مطمئنی است در حال حاضر نیز به ما کمک کند. ما نگرانی از این بابت نداریم هرچند که بیرانوند یک وزنه بسیار خوبی برای تیم بود.

سرمربی پرسپولیس گفت: مهم‌ترین دلیل تداوم پیروزی‌های تیم ما، داشتن عطش برد در آن‌ها است. این موضوع در آن‌ها نهادینه شده است. از آن‌ها به خاطر این حس و تمرکز بالای آن‌ها تشکر می‌کنم. باید از لحاظ روانی آن‌ها را در همین سطح نگه‌ داریم. بازیکنان پرسپولیس همیشه دوست دارند برنده باشند.

یحیی در مورد دیدار هفته آینده پرسپولیس با فولاد خوزستان، تاکید کرد: فولاد تیمی جوان و سرعتی است. آن‌ها تیم خوبی دارند. به طور قطع دیدار آسانی نخواهیم داشت. هرچند که تماشاگران در استادیوم حضور ندارند اما این مسابقه یک بازی خانگی محسوب می‌شود. باید از امتیاز بازی کردن در ورزشگاه آزادی بهره ببریم. قطعا به نیت برد به میدان می‌رویم و امیدوارم این دیدار از لحاظ فنی زیبا باشد و ۳ امتیاز هم نصیب ما شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز