میثم بائو در گفت‌‌وگو با خبرگزاری برنا:

جای مجیدی بودم به استقلال نمی‌آمدم/ آبی‌ها دیگر مدعی قهرمانی نیستند

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۲۸۲۷۲
جای مجیدی بودم به استقلال نمی‌آمدم/ آبی‌ها دیگر مدعی قهرمانی نیستند
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: جای مجیدی بودم به استقلال نمی‌آمدم. او با قبول این مسئولیت ریسک کرده است.

میثم بائو، پیشکسوت استقلال، درباره تساوی تراکتور و استقلال در هفته 24 رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: در مجموع استقلال پس از کرونا عملکرد قابل قبولی نداشته اما در بازی مقابل تراکتور به ویژه از نیمه دوم شرایط کمی بهتر شد. من فکر می‌کنم اگر کرونا باعث تعطیلی مسابقات نمی‌شد و استقلال به این شدت افت نمی‌کرد قطعا نتایج بهتری را شاهد بودیم. برای مثال در بازی مقابل تراکتور دیاباته همان بازیکن همیشگی نبود وگرنه قطعا می‌توانست در این دیدار دو گل به ثمر برساند. درست است که همه تیم‌ها افت کردند و آسیب دیدند اما استقلال واقعا بیش‌تر از همه متضرر شده است.

او در مورد دیدار با صنعت‌نفت آبادان توضیح داد: بازی‌های استقلال با توجه به شرایطی که دارد و از نظر روحی هم انگیزه و امید کافی را ندارد سخت است. بازی با صنعت‌نفت هم که خارج از خانه است و قطعا شرایط دشوارتر خواهد بود. من بعید می‌دانم استقلال با این وضعیت بتواند تیم مدعی باشد و اگر برنامه‌ای دارد باید روی کسب سهمیه آسیا متمرکز شود.

بائو در پایان در خصوص ارزیابی خود از عملکرد فرهاد مجیدی گفت: منصفانه نیست که الان بخواهیم عمکلرد مجیدی را مثبت یا منفی ارزیابی کنیم چون او تیم را از اواسط کار تحویل گرفته و باید حمایت هم بشود. من اگر جای مجیدی بودم هرگز در این شرایط قبول نمی‌کردم هدایت تیم بزرگی مانند استقلال را بپذیرم. فرهاد ریسک کرده و باید پای ریسکش بماند و البته از طریق هواداران، مسئولین و ... نیز باید حمایت شود تا در آینده در خصوص عملکرد او قضاوت کرد. 3

نظر شما
پرونده ویژه