مهدی مبینی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

رسولی با پیگیری‌های فدراسیون به ایران بازگشت/ از حضور دوباره رجبی در جامعه دوومیدانی استقبال خواهیم کرد

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۶:۴۵:۳۶
کد خبر: ۱۰۲۸۲۸۰
رسولی با پیگیری‌های فدراسیون به ایران بازگشت/ از حضور دوباره رجبی در جامعه دوومیدانی استقبال خواهیم کرد
سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: اگر رجبی بخواهد به تیم ملی برگردد با آغوش باز استقبال خواهیم کرد اما باید مانند همه ورزشکاران در مسابقات انتخابی شرکت کند و نتیجه رکورد او را بررسی می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی مبینی، سرپرست فدراسیون دوومیدانی، در رابطه با برگشت حسین رسولی، پرتابگر جوان تیم ملی کشورمان، گفت: رسولی با پیگیری‌ها و تلاش‌های فراوان فدراسیون به کشور بازگشت. او که به همراه بهنام شیری، نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا، برای برگزاری اردو تیم ملی به بلاروس رفته بود، به دلیل شیوع ویروس کرونا و لغو پروازها نتوانست به کشور بازگردد. با بازگشایی مرزها چند ماه به دلیل انجام کارهای شخصی در بلاروس مانده بود اما در نهایت با برنامه‌ریزی ما و تهیه بلیت به ایران بازگشت.

او ادامه داد: در حال حاضر هیچ رویداد بین‌المللی و برون مرزی نداریم. حتی رقابت‌های انتخابی المپیک هم به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شدند و رویدادی در تقویم فدراسیون جهانی برای ورزشکاران پیش‌بینی نشده است. ابتدا باید وضعیت مسابقات آسیایی و جهانی مشخص شود تا بتوانیم براساس آن برای برگزاری مسابقات برنامه‌ریزی کنیم.

مبینی در خصوص بازگشت لیلا رجبی، تنهای بانوی دوومیدانی‌کار کشورمان که موفق به حضور در بازی‌های المپیک شده است، به تیم‌های ملی اظهار داشت: اگر رجبی بخواهد به تیم ملی برگردد ما با آغوش باز استقبال خواهیم کرد اما باید مانند همه ورزشکاران در مسابقات انتخابی شرکت کند و نتیجه رکورد او را بررسی می‌کنیم. البته رجبی سال‌هاست از دوومیدانی دور شده و در این مدت هم صحبتی با من نداشته است.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی در پایان عنوان کرد: من تازه به این فدراسیون آمده‌ام و الان می‌خواهیم بحث مربیان را ساماندهی کنیم. اگر لیلا رجبی عنوان کند می‌خواهد در عرصه مربیگری فعالیت کند، ما استقبال خواهیم کرد. در بحث مربیگری بسیار مایل هستیم از تجربیات او استفاده کنیم و از حضورش خوشحال خواهیم شد. 3

نظر شما
پرونده ویژه