با معرفی اعضای جدید؛

نخستین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در سال ۹۹ برگزار شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۹:۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۸۳۷۰
نخستین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در سال ۹۹ برگزار شد
طی احکامی جداگانه از سوی مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و بنا به پیشنهاد سیدمحمد شروین اسبقیان، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اعضای جدید هیات رئیسه منصوب شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین جلسه هیئت رئیسه سال ۹۹، عصر امروز یکشنبه ۲۲ خرداد ماه، با حضور احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک و عضو افتخاری هیئت رئیسه، اسبقیان، نصیبی و حمیدی رئیس، نایب رئیس و دبیر، نصیری سرپرست نایب رئیس بانوان و حسین پور سرپرست خزانه دار فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، اسبقیان با خیر مقدم به میهمانان و اعضا از تلاش های محمود خسروی وفا در حوزه ورزش جانبازان و معلولین و نیز روسای قبلی قدردانی کرد، سپس به ارائه گزارش عملکرد فدراسیون در این سال ها و برنامه های آتی پرداخت.

در ادامه، دکتر احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، با ابراز خرسندی از انتخاب اعضای جدید هیئت رئیسه فدراسیون گفت: انتخاب های شایسته ای صورت گرفته است و اعضای محترم هر کدام از سابقه خوبی برخوردارند که امیدواریم در روند اجرای امور فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین نقش موثری داشته باشند.

بر این اساس، میرجواد نگارنده، وحید قبادی دانا، مصطفی مدبر و غفور کارگری به عنوان اعضای هیئت رئیسه جدید فدراسیون معرفی شدند.

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ضمن تبریک، برای اعضای جدید هیات رئیسه آرزوی توفیق روزافزون دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز