با معرفی اعضای جدید؛

نخستین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در سال ۹۹ برگزار شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۹:۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۸۳۷۰
نخستین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در سال ۹۹ برگزار شد
طی احکامی جداگانه از سوی مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و بنا به پیشنهاد سیدمحمد شروین اسبقیان، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اعضای جدید هیات رئیسه منصوب شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین جلسه هیئت رئیسه سال ۹۹، عصر امروز یکشنبه ۲۲ خرداد ماه، با حضور احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک و عضو افتخاری هیئت رئیسه، اسبقیان، نصیبی و حمیدی رئیس، نایب رئیس و دبیر، نصیری سرپرست نایب رئیس بانوان و حسین پور سرپرست خزانه دار فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، اسبقیان با خیر مقدم به میهمانان و اعضا از تلاش های محمود خسروی وفا در حوزه ورزش جانبازان و معلولین و نیز روسای قبلی قدردانی کرد، سپس به ارائه گزارش عملکرد فدراسیون در این سال ها و برنامه های آتی پرداخت.

در ادامه، دکتر احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، با ابراز خرسندی از انتخاب اعضای جدید هیئت رئیسه فدراسیون گفت: انتخاب های شایسته ای صورت گرفته است و اعضای محترم هر کدام از سابقه خوبی برخوردارند که امیدواریم در روند اجرای امور فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین نقش موثری داشته باشند.

بر این اساس، میرجواد نگارنده، وحید قبادی دانا، مصطفی مدبر و غفور کارگری به عنوان اعضای هیئت رئیسه جدید فدراسیون معرفی شدند.

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ضمن تبریک، برای اعضای جدید هیات رئیسه آرزوی توفیق روزافزون دارد.

نظر شما
پرونده ویژه