ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فولاد خطرناک‌ترین حریف پرسپولیس برای قهرمانی است/ ترابی می‌تواند آقای گل شود

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۶:۵۹
کد خبر: ۱۰۲۸۶۶۲
فولاد خطرناک‌ترین حریف پرسپولیس برای قهرمانی است/ ترابی می‌تواند آقای گل شود
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر پرسپولیس فاصله خوبی را نسبت به تیم‌های مدعی در جدول رده‌بندی ایجاد کرده اما باید حواسش به فولاد و شرایط خاص این تیم باشد.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص شرایط این روزهای عنوان کرد: پرسپولیس به لحاظ نتیجه‌گیری و کسب امتیازات شرایط خوبی دارد اما باید انگیزه ادامه موفقیت‌ها از سوی کار فنی به این تیم تزریق شود.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: در حال حاضر پرسپولیس فاصله خوبی را نسبت به تیم‌های مدعی در جدول رده‌بندی ایجاد کرده اما باید حواسش به فولاد و شرایط خاص این تیم باشد.

ابراهیمی در مورد شرایط حریف این هفته پرسپولیس تصریح کرد: فولاد در حالی برابر پرسپولیس به میدان می‌رود که با توجه به 2 بازی عقب افتاده‌اش می‌توان گفت یکی از خطرناک‌ترین رقبای پرسپولیس محسوب می‌شود. این تیم در حال حاضر با 39 امتیاز و 2 بازی کمتر در مقایسه با دیگر تیم‌های لیگ، این شانس را دارد با پیروزی احتمالی در بازی‌های معوقه‌اش با 45 امتیاز به رده دوم جدول برسد و این مساله می‌تواند حساسیت و اهمیت این بازی را برای پرسپولیس دوچندان کند. به همین دلیل بر این باور هستم که پرسپولیس بازی مهمی در برابر فولاد دارد و با کسب 3 امتیاز کامل این دیدار می‌تواند حاشیه امنیت خود را برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ نوزدهم دوچندان کند. 

مربی پیشین پرسپولیس افزود: با وجود فاصله‌ای که در حال حاضر بین پرسپولیس و دیگر رقبایش وجود دارد، حفظ انگیزه برای بازیکنان، وظیفه مهمی است که یحیی گل‌محمدی و دیگر اعضای کادرفنی باید حواسشان به آن باشد و از آن غافل نشوند. بی‌تفاوتی و پایین بودن انگیزه می‌تواند برای پرسپولیس خطرناک باشد. با همه این اوصاف من بر این باور هستم که پرسپولیس بالای  80-90 درصد قهرمان است ولی نباید آینده را به اما و اگرها سپرد. یحیی این روزها علاوه بر حفظ آمادگی بدنی و فنی بازیکنان، باید حواسش به مسائل روحی، روانی و انگیزشی بازیکنان تیمش باشد تا بتواند با پرسپولیس قهرمانی این فصل را جشن بگیرد.

ابراهیمی با اشاره به درخشش این روزهای مهدی ترابی در تبریک پرسپولیس گفت: در هر تیمی که فورواردها در رسیدن به گل به مشکل برمی‌خورند، فورواردهای کاذب می‌توانند این خلا را پر کنند، مساله‌ای که این روزها در مورد مهدی ترابی صدق می کند. او از قابلیت‌های فنی بالایی برخوردار است و با توجه به سرعت و تکنیک بالایی که دارد، مهره موثری برای پرسپولیس است و به اعتقاد من این توانایی را دارد که در تاریخ فوتبال ایران، تبدیل به آقای گل هافبک‌ها شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز