با رای کمیته انضباطی صورت می‌گیرد؛

محرومیت فرهاد مجیدی و تکرار دیدار استقلال و فولاد مقابل پارس جنوبی و نساجی

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۰:۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۲۸۹۱۰
محرومیت فرهاد مجیدی و تکرار دیدار استقلال و فولاد مقابل پارس جنوبی و نساجی
کمیته انضباطی فوتبال به تکرار دیدار استقلال و فولاد مقابل پارس جنوبی و نساجی و محرومیت یک جلسه‌ای مجیدی رای داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران در حالی برگزار شد که از سوی فرهاد مجیدی تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه و ایجاد وقفه در بازی به دلیل امتناع از خروج از زمین رخ داد.

سرمربی استقلال به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است).

دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال تهران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر که قرار بود در ورزشگاه تختی جم برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم استقلال به خاطر داشتن 9 بازیکن مبتلا به کوید 19 برگزار نشد.

پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی و سایر قراین و آمار موجود در پرونده فوق، عدم حضور تیم استقلال موجه بوده و بنا به ملاک ماده 63 مقررات انضباطی مصوب سال 1397، حکم بر تکرار بازی موصوف صادر می‌شود. (این رای ظرف مدت یک هفته در کمیته استیناف قابل تجدیدنظر است).

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و فولاد خوزستان در هفته 23 لیگ برتر که قرار بود در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم فولاد خوزستان به خاطر داشتن چند بازیکن و کادر فنی مبتلا به کوید 19 برگزار نشد.

پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی و سایر قراین و امارات موجود در پرونده فوق، عدم حضو تیم فولاد خوزستان موجه بوده و بنا به ملاک ماده 63 مقررات انضباطی مصوب سال 1397، حکم بر تکرار بازی موصوف صادر می‌شود. (این رای ظرف مدت یک هفته در کمیته استیناف قابل تجدیدنظر است).

نظر شما