حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فولاد نمی‌تواند سد راه پرسپولیس شود/ رادو جایگزین مناسبی برای بیرانوند است

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۴:۵۷:۰۸
کد خبر: ۱۰۲۸۹۴۸
فولاد نمی‌تواند سد راه پرسپولیس شود/ رادو جایگزین مناسبی برای بیرانوند است
سرمربی اسبق سرخ‌پوشان پایتخت با بیان این‌که فولاد اهواز نمی‌تواند سد راه پرسپولیس شود، گفت: رادوشوویچ جایگزین مناسبی برای بیرانوند است.

حمید درخشان، سرمربی اسبق پرسپولیس، پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: شرایط خوب پرسپولیس از نظر روحی و روانی برگ برنده این تیم برای پیروزی در بازی برابر فولاد است.

او در مورد اوضاع پرسپولیس در آستانه بازی این تیم برابر فولاد خوزستان افزود: پرسپولیس پیروزی خوب و روحیه‌بخشی را برابر ماشین سازی کسب کرد و 3 امتیاز آن بازی راه و مسیر قهرمانی را برای این تیم هموارتر از قبل کرد. البته فولاد هم شرایط نسبتا خوبی دارد و در بازی‌های اخیر خود نمایش خوبی را از خود ارائه کرده و این مساله باعث می‌شود دیدار رودرروی این 2 تیم، بازی خوبی از کار در آید.

درخشان در ادامه در خصوص این که با توجه به امتیازات فولاد این تیم ممکن است قهرمانی پرسپولیس را به مخاطره بیندازد، تصریح کرد: من فکر نمی‌کنم که کار به آنجا برسد. درست است که فولاد 2 بازی کمتر نسبت به رقبا دارد و پیروزی در این دیدارها می‌تواند این تیم را تا جایگاه دوم جدول رده‌بندی بالا بیاورد اما در آن صورت هم نمی‌تواند به امتیازات پرسپولیس برسد، ضمن این که پیروزی احتمالی پرسپولیس در بازی رودررو این اما و اگرها را پایان خواهد داد.

سرمربی اسبق پرسپولیس با اشاره به شرایط این 2 تیم در آستانه بازی رودرروی‌شان افزود: اگرچه فولاد تیم خوبی است و اعتقاد من بر این است که از نظر فنی شرایط مطلوبی دارد اما پرسپولیس از نظر روحی و روانی اوضاع بهتری در مقایسه با حریفش دارد و همین مسئله می‌تواند برگ برنده‌ای برای تیم گل‌محمدی در بازی پنج‌شنبه این 2 تیم باشد و برای موفقیت پرسپولیس در این بازی شانس بیشتری را متصور هستم.

پیشکسوت قرمزها ضمن تمجید از عملکرد همه بازیکنان تیم گل‌محمدی در بازی‌های اخیر گفت: در این چند بازی که پس از تعطیلات کرونایی برگزار شد همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند اما بدون شک عملکرد مهدی ترابی بیشتر از بقیه نمود پیدا کرده و این بازیکن نشان داده می‌تواند سال‌های در بهترین شرایط برای پرسپولیس بهترین بازدهی را داشته باشد.

درخشان در پایان با اشاره به جدایی بیرانوند از پرسپولیس خاطرنشان کرد: علیرضا بیرانوند یکی از بهترین دروازه‌بانان حال حاضر ایران و حتی آسیاست و امیدوارم بلژیک سکوی پرتابی برای او باشد. حالا در غیاب او فرصت خوبی به رادوشوویچ رسیده و فکر می‌کنم رادو بتواند جایگزین خوبی برای بیرانوند باشد. رادو در بازی‌های قبلی که به او فرصت داده شده، نمایش خوبی ارائه کرده و نشان داده کادر فنی پرسپولیس می‌تواند به او اعتماد کند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز