طبق رای کمیته انضباطی؛

نماینده مشهد نقره داغ شد/ پیام مکلف به پرداخت طلب ۵ بازیکن

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۲۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۲۹۱۷۷
نماینده مشهد نقره داغ شد/ پیام مکلف به پرداخت طلب ۵ بازیکن
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، باشگاه پیام خراسان را به پرداخت طلب پنج بازیکن لیگ برتر سال 98 خود مکلف کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز دوشنبه 26 خردادماه برای رسیدگی به درخواست علیرضا بهبودی، محمدحسن صنوبر، مجتبی شبان، بهرام فرید و بهروز کمالی‌فر، مبنی بر درخواست الباقی مطالبات قرارداد سال 98 آنها از باشگاه پیام خراسان برگزار شد.

بازیکنان در این نشست دریافت الباقی مبالغ قراردادشان را تا پایان نیم فصل اول سال 1398 مطرح کردند و نماینده باشگاه هم درخواست مهلت تا 15 تیرماه جاری را داشت که مشروح اظهارات طرفین در صورتجلسه منعکس شد.

با توجه به این که که تا تاریخ مذکور پرداخت الباقی مبالغ انجام نشده و رضایت بازیکنان جلب نشده است؛ کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با اعلام ختم رسیدگی، رای زیر را صادر کرد.

لذا نظر به این که علیرضا بهبودی، محمدحسن صنوبر، مجتبی شبان، بهرام فرید و بهروز کمالی‌پور به عنوان بازیکن با باشگاه پیام خراسان تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر سال 1398 در مسابقات شرکت کرده و مبلغ تعیین شده از سوی سازمان لیگ تا پایان نیم فصل اول سال 1398، معادل چهل و پنج درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند، ادعای بازیکنان مشروحه فوق حمل بر صحت تشخیص داده شد.

به این ترتیب با استناد به صورت جلسه سازمان لیگ با باشگاه‌ها، باشگاه پیام خراسان مکلف است تا نیم فصل سال 1398 چهل و پنج درصد از مبالغ قرارداد این بازیکنان را پرداخت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز