محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

چند ماهی است از مدیران بی‌خبرم!/ رد پای برانکو هنوز در پرسپولیس دیده می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۵:۲۸:۱۸
کد خبر: ۱۰۲۹۳۹۲
چند ماهی است از مدیران بی‌خبرم!/ رد پای برانکو هنوز در پرسپولیس دیده می‌شود
سرمربی سابق تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: از کسانی که من چند ماه پیش با آنها قرارداد بستم بی‌خبرم و نمی‌دانم کجا هستند.

محمد نصرتی، سرمربی سابق تیم لیگ یکی گل ریحان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: از کسانی که من چند ماه پیش با آنها قرارداد بستم بی‌خبرم هستم و نمی‌دانم کجا هستند. امیدوارم هر کجا هستند سالم و سلامت باشند!

او در خصوص جدایی‌اش از این تیم گفت: من با دوستی و رفاقت کار و مسئولیت در این تیم را برعهده گرفتم. بروز برخی مشکلات در این زمینه دلیل  جدایی‌ام از این تیم بود. 

مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی در خصوص وضعیت قرمزهای پایتخت در لیگ عنوان کرد: در حال حاضر اوضاع پرسپولیس مساعد است و با توجه به امتیازاتی که این تیم کسب کرده و امتیازاتی که مدعیان بالای جدولی از دست داده‌اند، قانون احتمالات می‌گوید این تیم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است.

نصرتی افزود: دیدگاه شخصی من در مورد علت موفقیت‌های اخیر پرسپولیس این است که سرمربی بزرگی مثل برانکو در این تیم فعالیت می‌کرد. از نظر من برانکو بهترین مربی فوتبال ایران بعد از انقلاب بوده و این مساله را در تیم ملی و پرسپولیس به اثبات رساند. پرسپولیس با برانکو 3 فصل متوالی قهرمان شد و یک فصل هم به خاطر تفاضل گل از رسیدن به قهرمانی محروم ماند، ضمن این که پرسپولیس برانکو با پنجره بسته و سخت‌ترین وضعیت بازیکن تا فینال آسیا رفت.

نصرتی ادامه داد: این در حالی است که به اعتقاد بنده پرسپولیس در این فصل یکی از پرمهره‌ترین پرسپولیس‌های دهه‌های اخیر این باشگاه است. ادامه تاثیر شگرف حضور برانکو در پرسپولیس و حضور مهره‌های خوب در این فصل دست به دست هم داد تا این تیم همچنان یکی از موفق‌ترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر باشد و بر این باور هستم رد پای برانکو هنوز در پرسپولیس دیده می‌شود.

او در مورد پیش‌بینی‌اش در خصوص شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان خاطرنشان کرد: موفقیت‌های پرسپولیس در لیگ، حالا توقعات هواداران این تیم را بالا برده که البته توقعات به جایی هم هست. حالا که شرایط در لیگ برتر تقریبا روشن است و قهرمانی پرسپولیس در لیگ قطعی به نظر می‌رسد، باید گل‌محمدی و دیگر اعضای کادر فنی تمرکز بالایی روی لیگ قهرمانان داشته باشند و برای تکرار موفقیت‌های لیگ برتر در آسیا، تقویت تیم را جدی تر از قبل پی‌گیری کنند. 

نصرتی در پایان در خصوص بازی پرسپولیس برابر فولاد گفت: با توجه به شرایط فولاد و با در نظر گرفتن فاصله امتیازی تیم‌ها، اگر پرسپولیس بتواند فولاد را که به نوعی حریف جدی‌اش در بالای جدول محسوب می‌شود را شکست دهد، بیش از 95 درصد راه قهرمانی‌اش را طی کرده است. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز