حسن کرباسی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تسهیلات بانکی را برای جبران ضرر باشگاه‌ها در نظر گرفتیم/ قهرمانان ما به رقابت‌های بین‌المللی اعزام نمی‌شوند

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۰۲۹۴۵۸
تسهیلات بانکی را برای جبران ضرر باشگاه‌ها در نظر گرفتیم/ قهرمانان ما به رقابت‌های بین‌المللی اعزام نمی‌شوند
دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی‌ها، فشار اقتصادی زیادی وارد شده، در تلاشیم تا بتوانیم تسهیلات بانکی را برای آن‌ها فراهم کنم تا بخش کوچکی از ضرر آن‌ها را جبران کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسن کرباسی، دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در رابطه با برنامه‌های این فدراسیون عنوان کرد: یکی از وظایفی که سرپرست فدراسیون به عهده دارد، برگزاری یک مجمع انتخاباتی سالم است. از همین رو ماموریت تیم مدیریتی جدید در فدراسیون فراهم ساختن و آماده‌سازی مجمع انتخاباتی است. در این مدتی که کار را تیم مدیریتی جدید برعهده گرفته، باتوجه به این که به باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی‌ها، فشار اقتصادی زیادی وارد شده، در تلاشیم بتوانیم تسهیلات بانکی را برای آن‌ها فراهم کنم تا بخش کوچکی از ضرر آن‌ها را جبران کنیم.

او ادامه داد: این فدراسیون چند وقت پیش، با سیاست‌گذاری‌های جدیدی که وزارت ورزش و جوانان ارائه کرد، به حوزه معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ملحق شد. این موضوع باعث می‌شود قهرمانان و مدال‌آوران این رشته، از تسهیلاتی که جهت حمایت از مدال‌آوران در صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان پیش بینی شده، بهرمند شوند.

کرباسی اضافه کرد: رشته بدنسازی و پرورش اندام تفاوت زیادی با رشته‌های دیگر دارد، یعنی اگر یک ورزشکار می‌خواهد خودش را برای یک مسابقه آماده کند، نیاز به یک بازه زمانی 3 تا 4 ماه دارد تا بتواند خود را آماده کند. باتوجه به وضعیت ویروس کرونا، منتظر سیاست فدراسیون جهانی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی بودیم. 20 روز پیش نامه فدراسیون جهانی مبنی بر برگزاری مسابقات در اواخر آبان ماه و به میزبانی اسپانیا دریافت کردیم اما این کشور هم آمار مبتلایان بالایی دارد. بنابراین سعی کردیم با یک خرد جمعی، یک تصمیم منطقی بگیریم. در گام اول با وزارت ورزش و جوانان مکاتبه کردیم تا سیاست وزارت را برای برگزاری مسابقات کشوری و استانی بدانیم، نهایتا توانستیم مجوز برگزاری مسابقات در شهریور ماه را بگیریم. از همین رو شورای فنی باتوجه به زمان‌های لازم برای آماده‌سازی قهرمانان ملی، تصمیم گرفت امسال در رقابت‌ها حاضر نشویم. 

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان گفت: به تازگی برخی شرکت‌هایی که به صورت موازی با دوره‌های آموزش فدراسیون فعالیت می‌کنند، ادعا دارند دوره‌های مربیگری را با همکاری فدراسیون جهانی در کشورمان برگزار می‌کنند. در همین راستا تبلیغات کاذب و گسترده‌ای را انجام می‌دهند تا از جامعه پرورش اندام مبالغی را دریافت کنند. هیچ‌کدام از این دوره‌ها، سمینارها و کلاس‌هایی که فاقد مجوز قانونی از فدراسیون ما هستند، مورد تائید نیستند و مدارک آن‌ها نامعتبر و فاقد ارزش قانونی است. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز