افشین ناظمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

اجازه نمی‌دهم هیچ دلالی به سپیدرود نزدیک شود/ ثبات عامل اصلی موفقیت در یک تیم فوتبال است

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۳۰:۴۲
کد خبر: ۱۰۲۹۴۶۱
اجازه نمی‌دهم هیچ دلالی به سپیدرود نزدیک شود/ ثبات عامل اصلی موفقیت در یک تیم فوتبال است
مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: هر مدیری باید بداند ثبات اصلی‌ترین عامل موفقیت در یک تیم است اما مدیران گاهی چاره‌ای جز تغییر سرمربی ندارند.

افشین ناظمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص تغییرات پی در پی مربیان در فوتبال ایران اظهار داشت: نمی‌دانم در باشگاه‌های دیگر چه اتفاقاتی رخ می‌دهد که مدیران تصمیم به تغییر سرمربی می‌گیرند اما شخصا با تغییرات زیاد موافق نیستم و معتقدم ثبات اصلی‌ترین عامل موفقیت در یک تیم است اما گاهی هم مدیران راهی جز ایجاد تغییر ندارند.

او ادامه داد: من اهل فوتبال هستم و خودم هم سرمربی بوده‌ام. تغییر مداوم سرمربی در یک تیم آسیب زننده است. خط‌مشی مدیریتی خودم هم به گونه‌ای است که تا زمانی که مجبور نباشم و مربی به منافع باشگاه لطمه وارد نکند دست به تغییر نمی‌زنم. در مورد آقای پاشازاده هم همه دیدند چه اتفاقاتی رخ داد وگرنه خود من بهتر می‌دانم یک مربی نمی‌تواند در طول دو هفته در تیمی معجزه ایجاد کند و باید به او فرصت داد. ما‌ به هیچ عنوان با جدایی پاشازاده موافق نبودیم و این موضوع را به خود او هم اعلام کردیم. ایشان هم پذیرفت و قرار شد از دیروز در تمرینات تیم شرکت کند. حتی به دستیار خود برنامه تمرینی هم داد اما متعاقبا متوجه شدیم با باشگاه شاهین بوشهر به توافق رسیده و قرارداد هم امضا کرده است. این هم از عجایب فوتبال ایران است که یک سرمربی بدون فسخ قرارداد با باشگاه قبلی با باشگاه جدید قرارداد امضا می‌کند!

ناظمی با انتقاد از رفتار باشگاه شاهین شهرداری بوشهر افزود: مگر فوتبال ما‌ حرفه‌ای نشده؟ مگر زیر نظر AFC نیستیم؟ چطور یک باشگاه به خودش اجازه می‌دهد اخلاق و  قانون را یک جا دور بزند و با سرمربی که با یک تیم دیگر قرارداد دارد مذاکره کند و قرارداد جدید امضا کند؟ الان همه از باشگاه سپیدرود انتقاد می‌کنند‌ اما واقعیت این است که ما هرگز با وجود نتایج ضعیف در هفته‌های اخیر موافق جدایی پاشازاده نبودیم و از کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال می‌خواهیم به این قضیه ورود کنند.

مدیرعامل سپیدرود درباره اینکه گفته می‌شود پاشازاده برای اینکه با سپیدرود به دسته دوم سقوط نکند از این تیم جدا شده، افزود: مگر پاشازاده الان به تیم قهرمان لیگ رفته؟ وضعیت شاهین هم کاملا مشابه سپیدرود است. ضمن اینکه ایشان حتما قبل از انتخاب سپیدرود همه جوانب را در نظر گرفته است.

ناظمی درباره اینکه گفته می‌شود دلالان در انتخاب مربیان در فوتبال ایران نقش دارند، خاطرنشان کرد: من فقط می‌توانم درباره باشگاهی که خودم در آن حضور دارم صحبت کنم. برای انتخاب سرمربی شورایی از کارشناسان فوتبال تشکیل می‌دهیم و بعد از ارزیابی مربیان بیکار، گزینه مورد نظرمان را انتخاب می‌کنیم و شخصا خودم با مربی مورد نظر مذاکره می‌کنم و اجازه نمی‌دهم هیچ دلالی نزدیک سپیدرود بیاید. 3/5

نظر شما
پرونده ویژه