کار سختی در آسیا خواهیم داشت؛

گل‌محمدی: بازی مقابل فولاد سخت است/ فاصله‌ای با قهرمانی نداریم

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۳۹:۰۴
کد خبر: ۱۰۲۹۶۸۴
گل‌محمدی: بازی مقابل فولاد سخت است/ فاصله‌ای با قهرمانی نداریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط جدول دو برد بیاوریم قهرمانی‌مان مسجل می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری آنلاین قبل از بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال گفت: هر دیداری که می گذرد و به انتهای لیگ نزدیک می شویم حساسیت بازی ها هم بیشتر می شود. هر دو تیم با توجه به شرایطشان در جدول برای سه امتیاز به میدان می آیند. بازی سختی برای هر دو تیم هم خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس افزود: فولاد جزو بهترین‌ های لیگ است. آنها در پنج بازی اخیر، پنج برد کسب کرده اند. فولاد کیفیت بالا و سرعت خوبی دارد. بازی زیبایی خواهیم داشت. هدفمان در این بازی گرفتن سه امتیاز است و انشاءالله بتوانیم این کار را انجام دهیم تا به قهرمانی نزدیکتر شویم.

وی افزود: درباره غایبان تیمش گفت: امیری، عالیشاه و نادری یکی دو روز است که تمرینات را آغاز کرده‌اند و هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده اند اما در تمرینات حضور دارند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به غایبان پرتعداد این تیم گفت: به خاطر مصدومیت 5-6 بازیکن بود. آقای اوساگوآنا نتوانسته بیاید، آقای کامیابی نیا محروم بود و آقای امیری و نادری و ربیع خواه و عالیشاه و.. مصدوم بودند و 7-8 بازیکن را نداشتیم و با جوانان رفتیم و توانستیم پیروز شویم.

گل‌محمدی درباره شانس قهرمانی این تیم گفت: با توجه به شرایط جدول دو برد بیاوریم قهرمانی مان مسجل می شود و اگر فولاد و نساجی را ببریم قهرمانی قطعی است.

یحیی گل محمدی در پایان با اشاره به آغاز لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: صحبتی که داشتیم از 24 شهریور تا 12 مهر بازی ها متمرکز در قطر خواهم بود. بعد از پایان لیگ ما دو هفته فرصت داریم که باید هم نقل و انتقالات داشته باشیم، هم استراحت کنیم و هم تمرین. شرایط سختی را با توجه به شرایط آب و هوایی داشته باشیم و برنامه ریزی سختی را خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز