علیرضا محمد در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

این پرسپولیسی که من می‌بینم، بباز نیست/ گل‌محمدی می‌تواند سرمربی تیم ملی هم شود

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۵:۵۹:۱۱
کد خبر: ۱۰۲۹۸۳۴
این پرسپولیسی که من می‌بینم، بباز نیست/ گل‌محمدی می‌تواند سرمربی تیم ملی هم شود
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در حال حاضر چند بازی تا پایان فصل و مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس باقی مانده اما شرایط طوری است که این پرسپولیسی که من می‌‌بینم، بباز نیست و قهرمان می‌شود.

علیرضا محمد، مربی تیم امید پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: جلسه‌ای در باشگاه داشتیم  که طی آن در مورد شرایط تیم‌‌های پایه پرسپولیس از جمله حقوق معوقه‌مان و فصل جدید با مسئولان صحبت کردیم. امیدواریم آقای رسول‌پناه به قول و تعهدات‌شان عمل کنند و معوقات قبلی ما پرداخت شود.

او در مورد شرایط خود برای ادامه همکاری‌اش در تیم‌های پایه پرسپولیس تصریح کرد: در فصل پیش در رده امید‌ پرسپولیس فعالیت داشتم و امیدوارم برای فصل بعد هم  شرایط ادامه همکاری وجود داشته باشد و اگر شرایط پیش نیامد، با تیم‌های پایه پرسپولیس قطع همکاری می‌کنم.

محمد در خصوص وضعیت مسابقاتی که به دلیل شیوع کرونا نیمه‌کاره ماند، گفت: همان‌طور که می‌دانید بازی‌های رده‌های پایه به خاطر کرونا ناتمام ماند. فعلا اطلاعی از شرایط ندارم و بیانیه‌‌ای در این مورد به ما ابلاغ نشده ولی شنیده‌ام مسئولان برای برگزاری فصل جدید برنامه‌‌ریزی می‌‌کنند.

مدافع اسبق پرسپولیس در مورد شرایط تیم بزرگسالان پرسپولیس گفت: به نظر من پرسپولیس در این فصل فوق‌العاده بود و مطمئن هستم این روند می‌تواند در سال‌های آینده هم ادامه پیدا کند و با این شرایط این تیم می‌تواند هر سال نتایج خوبی را کسب کرده و جزو 2 تیم اول لیگ ایران باشد. الان 4 سال متوالی است دارد قهرمان می‌شود و امسال هم سال چهارم است و سال‌‌های بعد هم به همین صورت می‌ماند. 

او ضمن تمجید از عملکرد یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، خاطرنشان کرد: یحیی گل‌محمدی مربی جوان و باکیفیتی است و مطمئنا از جمله مربیانی است که حتی می‌تواند در آینده سکان تیم ملی را هم برعهده بگیرد.

محمد در پایان گفت: طبیعتا غرور آدم را شکست می‌‌دهد. در حال حاضر  چند بازی تا پایان فصل و مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس باقی مانده اما شرایط طوری است که پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌‌شود و این تیمی که من می‌بینم، بباز نیست. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز