مدیر روابط بین‌الملل پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فکر نمی‌کنم تیمی از ایران بتواند میزبان شود/ کنفدراسیون فوتبال آسیا شرایط ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۷:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۹۸۵۱
فکر نمی‌کنم تیمی از ایران بتواند میزبان شود/ کنفدراسیون فوتبال آسیا شرایط ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد
امیر علی حسینی گفت: فکر نمی‌کنم هیچ کدام از 4 باشگاه ایرانی بتوانند شرایط مورد نظر را فراهم کنند.

امیر علی حسینی، مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد بازی های این فصل لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به خاطر ویروس کرونا اختلالاتی در مسابقات به وجود آمد ولی از 20 شهریور تا 12 مهر مسابقات به صورت متمرکز در کشوری برگزار خواهد شد. طبق برنامه اعلام شده مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها 12 مهر برگزار می‌شود. البته تاریخ  20 شهریور هم زمان ورود تیم‌ها و انجام  تست کرونای آنها است. 

او افزود: مرحله گروهی و یک هشتم نهایی در سپتامبر به صورت متمرکز برگزار می شود. دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی و فینال هم به صورت تک بازی انجام می‌شوند. البته هنوز کشور میزبان  مشخص نشده ولی ما مکاتبه‌ای از کنفدراسیون آسیا داشتیم که از کشورهای ایران، قطر، ازبکستان، عراق، امارات و عربستان خواسته شده در صورتی  که تمایل دارند میزبانی رقابت ها را به عهده بگیرند ولی قبول میزبانی 16 آیتم گذاشتند که شامل اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری زیرساخت‌ها می شود و با این شرایط در صورتی که کشوری اعلام آمادگی کند می‌توانند میزبانی را به عهده بگیرند.

حسینی در خصوص احتمال این که ایران بخواهد درخواست میزبانی برگزاری لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد، تصریح کرد: فکر نمی‌ کنم هیچ کدام از 4 باشگاه ایرانی بتوانند شرایط مورد نظر را فراهم کنند. در شروط میزبانی این رقابت ها 16 آیتم اعلام شده که ما باید آنها را داشته باشیم. از جمله این که  شرایط ورود تیم‌ها را از کشورهای دیگر بتوانیم فراهم بیاوریم، هتل محل اقامت شان، زمین‌های تمرین‌شان، چند زمین مسابقه اصلی در حد استانداردهای کنفدراسیون باید معرفی کنیم با این شرایط فکر نمی‌کنم ما شرایط میزبانی را داشته باشیم.

او گفت: به خاطر شیوع کرونا دستورالعملی از طرف کنفدراسیون برای ما ارسال شده و می‌توانیم تیم جدیدی را به ثبت برسانیم ولی دستورالعمل تکمیلی آن هنوز نیامده اما می دانیم دستورالعمل جدید مثل سال‌های گذشته نیست و می‌توانیم بازیکن و کادر را رجیستر کنیم. البته مصدومیت‌ها همیشه یک تبصره خاصی دارد. امسال به خاطر کرونا شرایط متفاوت تر است اما سنوات گذشته هم این طوری بوده که ثبت نام هم که می‌کردیم، در مرحله آخر بندی برای بازیکنانی که مصدوم هستند به خاطر شرایط پزشکی نمی‌توانستند بازی کنند پیش بینی شده بود. کنفدراسیون آسیا در این شرایط حتما در دستورالعمل جدید شرایط ویژه ای را در نظر خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز