هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال؛

مجیدی به دنبال شکستن طلسم استقلال/ اگرسهمیه می‌خواهید ۳ امتیاز را بگیرید!

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۵:۰۰:۲۹
کد خبر: ۱۰۲۹۸۷۴
مجیدی به دنبال شکستن طلسم استقلال/ اگرسهمیه می‌خواهید ۳ امتیاز را بگیرید!
استقلال که پس از بازگشت فوتبال در دوران کرونا، هنوز موفق به کسب برد نشده، برای حضور در جمع مدعیان کسب سهمیه، چاره‌ای جز پیروزی در گرمای آبادان ندارد. استقلال اگر از این بازی هم 3 امتیاز نگیرد از کسب سهمیه آسیایی دورتر می شود و به همین دلیل حتما باید برنده این دیدار دشوار باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ استقلال بعد از گذراندن روزهای پرالتهاب در هفته‌های گذشته با منفی شدن تست کرونای بازیکنانش به آرامش رسیده است. با اعلام کادر پزشکی این تیم دو تست مجزا از 5 بازیکن کرونایی استقلال گرفته شده که جواب این تست‌ها منفی بوده و این بازیکنان به تمرینات استقلال اضافه شدند.

فرهاد مجیدی برای بازی با صنعت‌نفت وریا غفوری، فرشید باقری، میلیچ، امیرحسین کارگر و داریوش شجاعیان را در اختیار دارد که البته هنوز تکلیف شجاعیان مشخص نیست و فعلا سازمان لیگ با اضافه شدن او به لیست بازیکنان استقلال مخالفت کرده است. البته آبی‌ها همچنان سیاوش یزدانی و عارف غلامی را به دلیل کرونا در اختیار ندارند اما در مجموع دست مجیدی برای چیدن ترکیب تیمش نسبت به بازی با تراکتور بازتر است و او می‌تواند تیمش را همانطور که می‌خواهد ارنج کند و به زمین بفرستد. ضمن اینکه ارسلان مطهری هم با بهبود مصدومیتش به تمرینات اضافه شده و مجیدی می‌تواند برای بازی‌های بعدی روی او حساب کند.

البته مهم‌ترین غایب استقلال برای بازی با صنعت‌نفت خود فرهاد مجیدی است که با حکم کمیته انضباطی باید از روی سکوهای ورزشگاه تختی آبادان تیمش را هدایت کند.

مجیدی که اصلا خاطره خوشی از بازی در آبادان ندارد، این بار هم باید برای کسب سهمیه مقابل صنعت نفتی قرار بگیرد که در بازی رفت 5 گل از استقلال در ورزشگاه آزادی دریافت کرد.

استقلالی‌ها با خاطره تلخ بازی دور برگشت فصل گذشته مقابل صنعت‌نفت به آبادان می‌روند. شاگردان مجیدی در آن بازی که در هفته 29 ام برگزار شد، هنوز شانس قهرمانی داشتند اما داور بازی گل روح‌الله باقری را مردود اعلام کرد تا استقلال فقط یک امتیاز از آن کارزار سخت بگیرد و شانس قهرمانی را هم از دست دهد.بعد از مردود اعلام شدن گل باقری در آن بازی بازیکنان و کادرفنی استقلال اعتراض شدیدی به داور و کمک داور داشتند و درگیری‌های زیادی پیش آمد که موجب اخراج مجیدی از روی نیمکت شد.

حالا استقلال دوباره باید برای آنچه می‌خواهد به دست بیاورد در آبادان و مقابل صنعت نفت به میدان برود. شاگردان فرهاد مجیدی که دیگر امیدی به قهرمانی ندارد، برای کسب سهمیه خواهد جنگید و صنعت‌نفت هم برای حضور در آسیا، حداقل روی کاغذ هنوز کورسوی امیدی دارد. استقلال که پس از بازگشت فوتبال در دوران کرونا، هنوز موفق به کسب برد نشده است، برای حضور در جمع مدعیان کسب سهمیه، چاره‌ای جز پیروزی در گرمای آبادان ندارد. استقلال اگر از این بازی هم 3 امتیاز نگیرد از کسب سهمیه آسیایی دورتر می‌شود و به همین دلیل حتما باید برنده این دیدار دشوار باشد. آبی‌ها هفته گذشته با تیمی نصفه و نیمه مقابل تراکتور متوقف شدند اما بازی بهتری نسبت به دیدار با فولاد و سایپا ارائه دادند و حالا هواداران این تیم امید بیشتری به برگشتن تیم محبوب شان به روزهای خوب دارند.

فاصله استقلال و شاگردان بهنام سراج در جدول یک امتیاز است و اگر نفتی‌ها بتوانند از استقلال امتیاز بگیرند بالاتر از این تیم در جدول قرار خواهند گرفت. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز