امروز صورت گرفت؛

واکنش باشگاه پرسپولیس به احتمال محرومیت قرمزها

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۱:۲۹
کد خبر: ۱۰۲۹۸۷۶
واکنش باشگاه پرسپولیس به احتمال محرومیت قرمزها
باشگاه پرسپولیس به احتمال محرومیت سرخ‌پوشان توسط فیفا واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی خواجوند در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو ایوانکوویچ اظهار کرد: همانطور که پیش از این نیز گفته‌ایم موضع ما در هر پرونده‌ای مذاکره و مصالحه با مربیان و بازیکنان سابق باشگاه است. درباره این پرونده نیز همانطور که به دنبال توافق با سرمربی سابق باشگاه هستیم و پیشنهاداتی از طریق وکیل ایشان برای مصالحه ارائه کرده‌ایم، در مراجع بین‌المللی نیز پرونده را پیش می‌بریم تا مشکلی گریبانگیر باشگاه نشود. 

او ادامه داد: پس از شکایت آقای برانکو و حکم کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در فیفا، ما لوایح و مدارک لازم را در زمان تعیین شده، ارسال کردیم تا اینکه روز گذشته نامه‌ای از CAS دریافت شد و در نحوه ارسال ضمائم، ایراد شکلی گرفتند. باشگاه، بلافاصله ایراد مطرح شده را برطرف کرد و با رفع نقص مد نظر، پاسخ مناسب برای دادگاه عالی ورزش ارسال شد.

خواجوند گفت: همزمان با پیگیری موارد حقوقی، به دنبال صلح با برانکو هستیم و پیشنهاداتی به وکیل ایشان ارائه شده است. باشگاه پرسپولیس، صرف‌نظر از روال پرونده در مراجع بین‌المللی و نتیجه آن، به دنبال مصالحه و پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ و دستیاران ایشان است.

معاون حقوقی پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: اینکه گفته شود مهلت باشگاه پرسپولیس در این پرونده به پایان رسیده است، به هیچ وجه درست نیست و روند کار همانی است که عرض کردم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز