امیدرضا روانخواه در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا؛

استقلال در سال‌های اخیر مظلوم واقع شده است/ فرهاد در آرامش می‌تواند دانشش را انتقال دهد

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۸:۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۰۲۹۸۹۹
استقلال در سال‌های اخیر مظلوم واقع شده است/ فرهاد در آرامش می‌تواند دانشش را انتقال دهد
سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی گفت: تغییرات زیادی در سال های اخیر در بخش‌های مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان استقلال رخ داده و باعث تضعیف تیم شده است.

امیدرضا روانخواه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص وضعیت تیم نیروی زمینی اظهار داشت: اتفاقات بدی در 3 بازی گذشته برای تیم ما افتاد. در این بازی‌ها از نظر داوری ضربه خوردیم اما در هر صورت تا آخر فصل هر اتفاقی بیفتد من به عنوان سرمربی پاسخگو هستم. ولی باور کنید اگر تیم ما را در بازی‌های رسمی ببینید کیفیتی که ارائه می‌دهند واقعا خوب و مثال زدنی است. تیم ما در یک بازی 700 پاس می‌دهد و موقعیت‌های گل زیادی خلق می‌کنیم ولی کسی شاید اینها را نبیند و همه همان نتیجه را می‌بینند. در هر صورت به این ایمان دارم که ما در لیگ می‌مانیم و فصل را خوب تمام می‌کنیم.

او افزود: ما پارسال هم که لیگ دو بودیم بدون پول کار کردیم ولی صعود کردیم امسال هم شرایط سخت بود می گویم واقعیت ما این نتایج نیست. ببینید در فوتبال ما ریسکی وجود ندارد مربی هایی هستند سالی دو تا تیم می‌اندازند ولی سال بعد بهترین تیم را می‌گیرند و کار می کنند که طبیعی است. ما هم برای مان فرقی نمی‌کند کاری که داریم انجام می‌دهیم ولی مطمئنم آنهایی که با ما بازی کردند و تیم ما را دیدند می‌دانند تیم ما قابل احترام است

سرمربی تیم نیروی زمینی ادامه داد: الان در شرایطی نیستیم که رتبه تعیین کنیم و فقط ماندن در لیگ اولویت ماست. وقتی شما برای ماندن در لیگ می جنگید دیگر جایگاه برای تان مهم نیست. جایگاه مان می توانست خیلی بهتر باشد ولی کارمان به هفته آخر کشیده نمی شود.

روانخواه تاکید کرد: معمولا در لیگ یک تیم هایی که شرایط مالی و سخت افزاری خوبی دارند موفق‌تر عمل می‌کنند یک بخشی از نتایج‌تان برمی‌گردد به کیفیتی که خودتان ارائه می‌دهید بخش از موفقیت تان بر می‌گردد به عملکرد ضعیف حریف‌هایتان. تیم‌هایی که امکانات سخت‌افزاری دارند مسیر برای‌شان هموارتر است. از اول هم می‌شد پیش‌بینی کرد تیمی که شرایط بهتری دارد صعود می‌کند.

او با اشاره به کیفیت لیگ‌های فوتبال ایران بیان کرد: الان واقعا نمی‌شود راجع به کیفیت فوتبال نظر داد. چون کلا بحث کرونا همه چیز را به هم ریخت و لیگ کیفیت گذشته را ندارد. درست است برخی تیم‌ها نتیجه می‌گیرند ولی آن کیفیتی که انتظار داریم حتی از تیم‌های خوبی مثل  استقلال و پرسپولیس ندیده‌ایم.

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به شرایط این تیم گفت: اگر بخواهیم بحث کرونا را کنار بگذاریم خود اسم استقلال واقعا مظلوم واقع شده است. تغییرات زیادی در سال‌های اخیر در بخش های مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان استقلال رخ داده و باعث تضعیف تیم شده است. شرایط برای استقلال به قدری پیچیده شده که ما خودمان به عنوان پیشکسوت بعضی وقت‌ها دل‌مان می‌سوزد ولی نمی‌دانیم باید چه کار کنیم. اگر بخواهیم انتقاد کنیم ممکن است که تیم لطمه می‌بینید اگر هم نکنیم ناراحت می‌شویم چون تیم واقعا شرایط بحرانی و پیچیده‌ای دارد. کار در باشگاه استقلال برای تمام ارکان آن از مدیرعامل تا بازیکنان سخت است و فرقی نمی‌کند چه کسی بیاید و کار کند.

سرمربی نیروی زمینی با بیان اینکه نباید استقلال دوران فرهاد مجیدی را با استراماچونی مقایسه کرد، گفت: استقلال مطمئنا مشکلات فنی و حاشیه ای زیادی دارد و باید اینها برطرف شود. ولی اگر بخواهیم استقلال را با زمان استراماچونی مقایسه کنیم کار درستی نیست. درباره فرهاد مجیدی هم باید بگویم بستگی به انتخاب خود مجیدی دارد که چه راهی را برای مربیگری برگزیند. من رفیقش هستم و هر راهی را انتخاب کند برایش آرزوی موفقیت می کنم، ولی اینکه در این راه موفق شود یا نه به خودش بستگی دارد. در تیمی مثل استقلال وقتی مربی نتیجه نمی‌گیرد توی دل هوادار خالی می‌شود. امیدوارم فرهاد سریع از این شرایط بیرون بیاید و تیمش نتیجه بگیرد چون اگر فرهاد دانشی هم داشته باشد که مطمئنا دارد، در آرامش می‌تواند آن را انتقال دهد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز