علیرضا دبیر:

هنوز مدال طلای کمیل قاسمی قطعی نشده است/ وزارت ورزش پیگیر درمان نوری بود

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۰۲۹۹۰۲
هنوز مدال طلای کمیل قاسمی قطعی نشده است/ وزارت ورزش پیگیر درمان نوری بود
رییس فدراسیون کشتی گفت: هنوز مدال طلای کمیل قاسمی قطعی نشده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی پس از جلسه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی اظهار کرد: خوشبختانه در این شرایط کرونایی جلسه را به صورت وبینار برگزار کردیم و ۲۹ عضو مجمع و مدیران ادراه کل ورزش استان‌ها نظر خودشان را مطرح کردند و به آن‌ها گفتم در زمان تحویل گرفتن فدراسیون با بدهی ۶۰ میلیاردی مواجه بودیم و با آن‌ها صحبت کردم با پیگیری‌هایی که انجام داده ایم نصف بدهی فدراسیون کشتی را که بیشتر آن‌ها مربوط به مباحث مالیاتی و حدود ۳۱ میلیارد تومان را پرداخت کرده ایم و باید تلاش کنیم بقیه این بدهی را نیز حتماً پرداخت کنیم.

او در خصوص کسب مدال طلا کمیل قاسمی توضیح داد:  آخرین نامه‌ای که دیشب به دست کمیته المپیک کشتی رسیده مبنی بر این است که باید نتیجه دوپینگ کشتی گیر ازبک به تایید مجمع کمیته بین المللی المپیک برسد و پس از آن و در صورت تایید دوپینگ این ورزشکار نامه آن به اتحادیه جهانی کشتی فرستاده شود و بعد از تصمیمی که آن‌ها می‌گیرند مشخص خواهد شد که مدال طلای کمیل قاسمی به صورتی قطعی به وی می‌رسد یا خیر.

وی افزود: پیگیری اصلی این موضوع با کمیته ملی المپیک است البته ما هم به عنوان فدراسیون کشتی تلاش خود را کرده ایم و نامه نگاری‌هایی را انجام داده ایم، اما امید زیادی داریم و شک ندارم در نهایت این مدال طلا به کمیل قاسمی خواهد رسید.
دبیر افزود: متاسفانه دوستانی که سابق بر این در اتحادیه جهانی کشتی رفت و آمد داشتند باید پیگیر این موضوع می‌شدند و از جایگاهی که داشتند به سود ورزش اول ما قدم بر می‌داشتند، اما حالا همان دوستان هر روز صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند و می‌خواهند توپ را در زمین ما بیندازند در حالی که مدال کمیل فقط برای خودش و کشتی ایران نیست بلکه این مدال طلا برای همه مردم ایران است.

رییس فدراسیون کشتی در پایان درباره آخرین وضعیت حسین نوری بیان کرد: متاسفانه نوری به کرونا مبتلا شده بود که حتی در روزهای ابتدایی هم خیلی از این موضوع مطلع نبوده اما به محض اینکه متوجه شدیم نوری در بیمارستان بستری شد و خوشبختانه خطر رفع شده و در حال حاضر در قرنطینه خانگی است. در این خصوص ورازت ورزش و جوانان و به ویژه شخص وزیر حمایت‌های لازم را داشتند که جا دارد تشکر ویژه ای هم داشته باشیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز