افشین ملایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مجمع ثابت کرد اعضا با تغییر نظر من برای حضور در انتخابات موافق بودند/ رسانه‌ها نقش پررنگی در ترویج دانش ورزشی دارند

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۴:۲۷:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۹۹۴۴
مجمع ثابت کرد اعضا با تغییر نظر من برای حضور در انتخابات موافق بودند/ رسانه‌ها نقش پررنگی در ترویج دانش ورزشی دارند
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: 7 ماه پیش زمانی که سرپرست این فدراسیون بودم، اعلام کردم نمی‌خواهم در این انتخابات شرکت کنم اما فکر می‌کنم مجمع با رایی که داد، این موضوع را تائید کرد که با تغییر نظر من موافق بودند.

افشین ملایی که در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های همگانی با کسب اکثریت آرا به مدت 4 سال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب در خصوص برنامه‌های خود برای توسعه و گسترش رشته‌های زیر مجموعه این فدراسیون به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: اعضای محترم مجمع فدراسیون ورزش‌های همگانی تشخیص دادند که بنده بتوانم در مدت 4 سال باتوجه به برنامه‌ای که ارائه کردم، در این مسیر حرکت کنم. امیدواریم فدراسیون و خانواده بزرگ ورزش‌های همگانی کشور بتواند در شرایطی که بحران کرونا ما را با یک چالش جدی مواجه کرده است، با استفاده از ظرفیت‌هایی که در ورزش همگانی وجود دارد، موجب افزایش تاب‌آوری و بهبود وضعیت روحی و روانی مردم بشود.

او ادامه داد: ما امید داریم ورزش همگانی بتواند ظرفیت‌هایش را در مسیر خاص گروه‌های جمعیتی، دانش‌آموزی، دانشجویی، کارگری، بانوان و نظامیان، متناسب با نیاز آن‌ها بتوانیم ورزش‌هایی را فراهم کنیم که با مشارکت این گروه‌ها وضعیت سلامت مردم، روز به روز بهبود پیدا کند.

ملایی اضافه کرد: 7 ماه پیش زمانی که سرپرست این فدراسیون بودم، اعلام کردم نمی‌خواهم در این انتخابات شرکت کنم اما فکر می‌کنم مجمع با رایی که داد، این موضوع را تائید کرد که با تغییر نظر من موافق بودند. با تائیدی که اعضا با ارائه آرا انجام دادند، این فرصت را در اختیار من قرار دادند تا بتوانیم با یک کار تیمی به اهداف ورزش همگانی کشور، جامه عمل بپوشانیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی اظهار داشت: قطعا نیاز مردم به اطلاعات ورزشی روزافزون است، هرچه زندگی به سمت کم‌تحرکی و استفاده زیادی از تکنولوژی پیش می‌رود، نقش ورزش در ایجاد تحرک جسمانی جدی‌تر می‌شود. بنابراین مردم به سمت برداشت‌های خود از دانش و سبد دانشی ورزش کشور حرکت خواهند کرد. سعی می‌کنیم با یک رویکرد کاملا مشخص نسبت به افزایش آگاهی عموم مردم و افزایش سواد ورزشی برای اقشار مختلف، برنامه‌های مشخصی داشته باشیم تا با استانداردسازی این رویکرد آموزشی کمک کنیم، محصولات آموزشی که تولید می‌شود، متناسب با نیاز و با کیفیت بالا مورد استفاده مردم قرار بگیرد.

او در انتها گفت: پایه اصلاح نگرش در این زمینه با ترویج مفاهیم ورزش و تاثیراتش در سلامت آغاز خواهد شد و منجر به بهبود فرهنگ عمومی ورزش مردم می‌شود. همه عناصر موثر در فعالیت‌های اجتماعی از جمله رسانه‌ها نقش پررنگی در ترویج و گسترش این دانش دارند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز