فاطمه کیوانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

داوران خانم تنیس روی میز در جهان از بهترین‌ها خواهند بود/ از عملکرد تیم ملی بانوان به طور کامل رضایت نداریم

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۷:۰۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۲۹۹۵۲
داوران خانم تنیس روی میز در جهان از بهترین‌ها خواهند بود/ از عملکرد تیم ملی بانوان به طور کامل رضایت نداریم
نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز گفت: در بخش داوری و سرداوری، بانوان انتظارات ما برآورده شده است، اگر به همین روال پیش برود و خودشان را بالا بکشند، می‌توانند در دنیا از بهترین‌ها باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فاطمه کیوانی، نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز، در رابطه با عملکرد بانوان ملی‌پوش کشورمان در سال‌ها اخیر اظهار داشت: طی 5 سال گذشته یکی از اتفاقات مهمی که در بخش بانوان افتاده، این است که جامعه آماری ما در رنکینگ جهانی افزایش پیدا کرد و این موضوع باعث شد جوانان بیشتری به این رشته روی بیاورند. نمی‌توانم بگویم که به طور کامل از عملکرد بانوان رضایت داریم چون می‌توانند بهتر از این باشند. تقریبا 2 سال پیش که من سرمربیگری تیم را در دست داشتم، قرار بود اگر از نظر مالی امکانش باشد، با یک مربی خارجی کار کنیم. اما متاسفانه باتوجه به افزایش نرخ ارز نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

او افزود: در کل ملی‌پوشان نتایج قابل قبولی را به دست آوردند اما انتظار ما بیشتر از این است. ان‌شاءالله بتوانیم با اردوهای مستمر و حمایت آن‌ها برای اعزام‌هایشان جهت حضور در رویدادهای بین المللی، کمک‌شان کنیم تا به شرایط آمادگی مناسب‌تری نزدیک شوند.

کیوانی ادامه داد: در بخش داوری و سرداوری، انتظارات ما برآورده شده است، سالی که فدراسیون را تحویل گرفتیم فقط 2 داور بین‌المللی داشتیم اما الان تعداد آن‌ها مخصوصا در بخش بانوان افزایش پیدا کرده و حدود 4 نفر به جمع آن‌ها اضافه شده است. در قسمت سرداوری هم یک دوره سرداوری ملی در کشور برگزار کردیم که نویدی برای ما بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز عنوان کرد: در بخش داوران علاوه بر سیمین رضایی تقریبا 4 داور دیگر الان در سطح بین‌المللی کار می‌کنند. رضایی به خاطر سابقه و کارنامه‌ای که دارد، در صدر قرار گرفته است و راه‌های طرقی را به همین شکل طی می‌کند. اخیرا یک آزمون آنلاین داوری بین‌المللی داشتیم که از 27 نفر شرکت کننده در این آزمون فقط 4 نفر قبول شدند، هر 4 نفر هم خانم بودند و این برای ما جای افتخار داشت. در بخش داوری بانوان اگر به همین روال پیش برود و خودشان را بالا بکشند، می‌توانند در دنیا از بهترین‌ها باشند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز