سمیه شهبازی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

اردوهای تیم‌ ملی را جایگزین لیگ کنیم بهتر خواهد بود/ بلاتکلیفی به سود هیچ باشگاهی نیست

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۵:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۰۲۰۲
اردوهای تیم‌ ملی را جایگزین لیگ کنیم بهتر خواهد بود/ بلاتکلیفی به سود هیچ باشگاهی نیست
سرمربی تیم فوتبال بانوان وچان کردستان گفت: اردوهای تیم‌ ملی را جایگزین رقابت‌های لیگ کنیم بهتر است.

سمیه شهبازی، سرمربی تیم فوتبال وچان کردستان، درباره آخرین وضعیت لیگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: متاسفانه لیگ بانوان پنج ماه است که تعطیل است هنوز هم در مورد خاتمه و یا ادامه آن هیج خبری به ما ابلاغ نشده است. این بلاتکلیفی قطعا به سود هیچ باشگاهی نیست و باید هر چه سریع‌تر تکلیف لیگ از سوی سازمان لیگ و فدراسیون مشخص شود.

او ادامه داد: در مجموع چهار بازی پایانی باقی مانده که برگزاری آن‌هم هیچ تاثیری در نتیجه نخواهد داشت چون در هر صورت تکلیف قهرمان، نایب قهرمان و حتی رده‌بندی از روی امتیازات از همین حالا مشخص است ولی اینکه چرا فدراسیون دست نگه داشته را نمی‌دانم. ما از همان ابتدا هم جزو اولین تیم‌هایی بودیم که مخالف ادامه بازی‌ها بودیم. الان هم نظرمان عوض نشده اما فدراسیون فوتبال حتی نظر ما را هم در این رابطه نپرسیده و خودمان هم شفاهی و هم کتبی این اعتراض را به فدراسیون اعلام کردیم. البته فدراسیون با سرپرستان تیم‌ها در ارتباط است و آن‌طور که من شنیدم به زودی قرار است قهرمان و نایب قهرمان را مشخص و کاپ و مدال‌ها را برای تیم‌ها ارسال می‌کنند.

شهبازی در مورد بازگشایی مدارس فوتبال هم توضیح داد: من همان اندازه که مخالف برگزاری لیگ در این شرایط هستم در کنار آن برای برگزاری اردوهای تیم ملی موافقم و می‌گویم اگر کرونا این نوسانات را ادامه دهد لیگ را تعطیل ولی اردوهای تیم را برگزار کنیم تا آمادگی و انگیزه بازیکنان افت پیدا نکند و از طرفی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اردوها راحت‌تر است.

او افزود: برای مثال الان مدارس فوتبال فعالیت خود را از سر گرفتند چون فقط در یک ساعت مشخصی تعداد معینی بازیکن می‌آید و با حفظ یکسری پروتکل‌ها تمرینات و آموزش‌ها انجام می‌شود. شاید این هم خطرآفرین باشد ولی برگزاری لیگ واقعا در این شرایط از هر برنامه دیگری خطرناک‌تر است. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز