اشپیتیم آرفی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

چهارمین قهرمانی حق پرسپولیس است/ گل‌محمدی مربی بزرگی به شمار می‌آید/ به مربیگری علاقه دارم

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۶:۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۰۳۰۲۷۵
چهارمین قهرمانی حق پرسپولیس است/ گل‌محمدی مربی بزرگی به شمار می‌آید/ به مربیگری علاقه دارم
بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس با اختلاف امتیاز زیادی از سایر تیم‌ها پیش است و حق این تیم است که برای چهارمین سال متوالی قهرمان لیگ شود.

اشپیتیم آرفی، بازیکن کوزوویی اسبق پرسپولیس که در اواخر دهه 80 برای قرمزپوشان بازی می‌کرد، این روزها در مدرسه فوتبال پرسپولیس در مجموعه درفشی‌فر مشغول به کار است.

او درباره شرایط خود به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: مدتی است که در مدرسه فوتبال پرسپولیس در مجموعه درفشی‌فر به فعالیت می‌پردازیم و کار خود را به همراه سایر نفرات انجام می‌دهیم. ضمن اینکه به دنبال این هستم تا مدرک مربیگری خود را بگیریم و به این حرفه هم علاقه دارم.

آرفی در خصوص شیوع کرونا و مشکلاتی که برای فوتبال ایجاد کرده نیز اظهار داشت: شرایط سختی برای فوتبال به وجود آمده و همه باید مواظب باشند. نمی‌دانم راجع به کرونا چه بگویم از طرفی پزشکان می‌گویند خیلی خطرناک است، پزشکی در آلمان می‌گوید این طور نیست و در مجموع به نظرم باید مسائل بهداشتی را به خوبی رعایت کرد. آن سالی که به پرسپولیس آمدم اولین یا دومین بازی بدون تماشاگر بودیم و محروم بودیم. یادم می‌آید که استادیوم آزادی خالی بود و حس خوبی برای یک فوتبالیست نبود و قطعا برای بازیکنان فعلی هم لطفی ندارد.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره مسابقات لیگ عنوان کرد: در لیگ امسال، بازهم پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و بعید می‌دانم تیمی بتواند عنوان قهرمانی را از سرخ‌پوشان بگیرد. پرسپولیس با اختلاف امتیاز زیادی از سایر تیم‌ها پیش است و حق این تیم است که برای چهارمین سال متوالی قهرمان لیگ شود.

آرفی در خصوص عملکرد یحیی گل‌محمدی نیز اظهار داشت: یحیی مربی بزرگی است و قبل از پرسپولیس هم عملکرد خوبی داشت و توانست شهرخودرو را در فهرست مدعیان قهرمانی  قرار بدهد. فکر نمی‌کردم که یحیی از تیم خود جدا شود و در میانه‌های فصل به پرسپولیس بیاید اما این اتفاق رخ داد و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. گابریل کالدرون هم در پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و به نظرم می‌توانست تا پایان لیگ بماند و بعد برود. یکی از مسائل مهم پرداخت مطالبات کالدرون و سایرین است و مدیران برای هزینه‌هایی که صورت می‌گیرد، باید دقت بیشتری به خرج دهند.

او درباره تداوم موفقیت‌های پرسپولیس گفت: زمانی که چند سال پیش برانکو به پرسپولیس آمد، او توانست اقدامات خوبی را انجام بدهد و یحیی هم به تیم کمک می‌کند. پرسپولیس تیم بزرگ و پرطرفداری است و امیدوارم قرمزها بتوانند به افتخارات خود اضافه کنند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز