امروز صورت گرفت؛

دیدار وزیر ورزش با خانواده زنده یاد احمد عشوری

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۶:۲۹
کد خبر: ۱۰۳۰۳۷۱
دیدار وزیر ورزش با خانواده زنده یاد احمد عشوری
سلطانی‌فر به همراه مشاور وزیر در امور ایثارگران و معاونین وزیر ورزش وجوانان از خانواده زنده یاد احمد عشوری از کارکنان ایثارگر وزارتخانه دیدار کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان جوانان به همراه سردار قاسمی مشاور وزیر در امور ایثارگران و معاونین وزیر ورزش وجوانان از خانواده زنده یاداحمد عشوری از کارکنان ایثارگر وزارتخانه دیدار کردند. سلطانی‌فر در این دیدار گفت: فقدان زنده یاد عشوری به عنوان یک انسان بااخلاق و اررشمدزرفقدانی بزرگ برای خانواده ورزش و جوانان است. امیدوارم از سوی خداوند اجر جزیل به زنده یاد و صبوری به خانواده و همکارانش عطا شود.

وی افزود: ایثارگری‌های خانواده شهدا، رزمندگان، جانبازان را هرگز نباید فراموش کرد. باید تلاش کنیم راهی که انسان‌های وارسته و ایثارگر گشودند و باعث ایستایی و عظمت ایران عزیز شده‌اند را حفظ کنیم.

سردار قاسمی مشاور وزیر درامور ایثارگران اظهار داشت: آن چیزی که از زنده یاد عشوری در بین جامعه ورزش کشور به یادگار مانده است، حسن خلق، خوش نامی و اخلاق گرایی آن مرحوم است. وی از جمله همکاران باسابقه و تلاشگر در حوزه ورزش کشور بودند که امیدوارم محشور شدن ایشان با شهدای کربلا اجر تلاش‌شان باشد.

وی ادامه داد: زنده یاد عشوری از ایثارگران معزز وزارت  ورزش و جوانان پایبندی به انقلاب حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری را به عنوان روش و سیره ایثارگران دوران دفاع مقدس به یادگار گذاشتند. همچنین از توجه وزیر ورزش و جوانان به امور ایثاران جامعه ورزش و جوانان تشکر می‌کنم. رسیدگی و رفع مشکلات خانواده ایثارگران و تقدیر و تجلیل از خانواده‌های این عزیزان وظیفه ماست که با عنایت سلطانی‌فر، امیدواریم بتوانیم در ادامه مسیر با سربلندی حرکت خود را ادامه دهیم.

مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای عنوان کرد: باید اخلاق نیکو، منش جوانمردانه و اعتقاد راسخ عزیزانی چون زنده یاد عشوری را سرلوحه قرار دهیم و تلاش کنیم یاد و خاطره‌ی آن‌ها حفظ شود.

در این دیدار، وزیر ورزش و جوانان لوح تقدیری را به رسم تجلیل از خدمات و تلاش‌های آن مرحوم، به خانواده ایشان اهدا کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز