امروز؛

ناظمی به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفت

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۰۴۷۱
ناظمی به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفت
مشاور وزیر و سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری در دیدار با وزیر ورزش و جوانان گزارشی از فعالیت‌های خود در این فدراسیون ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، مازیار ناظمی مشاور وزیر در دیدار با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در چند ماه گذشته گفت: خوشبختانه وفاق خوبی در این خانواده خوشنام و متخصص داریم و توانسته‌ایم با ایجاد و فعال سازی آکادمی بین المللی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، موزه ورزش، تهیه زمین برای ساختمان اداری و همینطور اختصاص پیست در دهکده‌های المپیک استان‌ها گام مهمی برای احیای بهتر این رشته و افزایش فعالیت‌های آن برداریم.

در این دیدار مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مخاطب میلیونی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: توسعه و نگهداری زیر ساخت‌ها خصوصا ایجاد پیست در تهران و استان‌ها اولویت مهم کاری شما باشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: گسترش پیست‌ها در تهران و کشور برای حضور جوانان و افزایش نشاط عمومی در رشته‌های مختلف این فدراسیون فعالیت موثر دیگر شما خواهد بود و بخصوص در افزایش مهارت‌ها و آموزش صحیح و پایه بایستی کار شود.

سلطانی‌فر از راه اندازی آکادمی فدراسیون به عنوان تجمیع و هدایت درست و علمی موضوع آموزش یاد کرد و عنوان کرد: افزایش مهارت‌ها و همکاری با نهادهای مسئول در حوزه شهروندی و آموزش ایمنی و کمک به کاهش سوانح جاده‌ای از دیگر مسئولیت‌های مدنی شما در فدراسیون است.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود به ارتباط این فدراسیون و نقش آن در توسعه گردشگری کشور پرداخت و اظهار داشت: طبیعت ایران مزیت‌های زیادی در حوزه عمل این فدراسیون دارد و بخصوص در نواحی کویری می‌توانید با کمک استان‌ها و ادارات کل برای توسعه گردشگری ورزشی برنامه ریزی کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز