پرسپولیس تهران-فولاد خوزستان؛

دوئل تماشایی همبازیان سابق برای ۳ امتیاز حساس

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۵:۳۹:۵۹
کد خبر: ۱۰۳۰۴۷۹
دوئل تماشایی همبازیان سابق برای ۳ امتیاز حساس
تیم پرسپولیس در تلاش است با پیروزی برابر فولاد گام بلند دیگری را برای مسجل کردن قهرمانی در لیگ نوزدهم و ثبت پوکر قهرمانی‌اش در لیگ برتر بردارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته از لیگ در حالی در استادیوم آزادی شاهد تقابل پرسپولیس برابر فولاد خوزستان خواهیم بود که این دیدار طبق برنامه اولیه قرار بود پنج‌شنبه برگزار شود اما شرایط کرونایی‌های فولاد و ناتمام ماندن دوره قانونی قرنطینه مبتلایان این تیم به کووید 19 باعث شد این دیدار امشب و با تاخیری 48 ساعته برگزار شود.

دو تیم در حالی پای در این میدان می‌گذارند که امیدوار هستند 3 امتیاز کامل این دیدار را به اندوخته‌های قبلی خود اضافه کنند. اگرچه با توجه به فاصله امتیازی که پرسپولیس در صدر جدول با دیگر مدعیان دارد، قهرمانی این تیم تقریبا مسجل به نظر می‌رسد اما شاگردان گل‌محمدی می‌خواهند پرونده قهرمانی‌شان در این فصل را زودتر از موعد مقرر ببندند. این در حالی است که  به نظر می‌رسد با پیروزی احتمالی سرخ‌ها در این دیدار این امر تحقق پیدا خواهد کرد.

پرسپولیس که در حال حاضر با کسب 56 امتیاز یکه تاز جدول رده‌بندی است می‌تواند با برد در بازی مهمی که برابر فولاد دارد، گام بلندی برای ثبت چهارمین قهرمانی متوالی‌اش بردارد.

در آن سوی میدان فولادی‌ها که دو بازی معوقه در برنامه دارند امیدوار هستند با دست پر این میدان را ترک کرده و شانس برای کسب سهمیه آسیایی برای فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را افزایش دهند. شاگردان جواد نکونام تا قبل از تقابل با پرسپولیس با کسب 39 امتیاز از 22 بازی در جمع مدعیان کسی سهمیه هستند و اصلا دوست ندارند فرصت طلایی که برای آسیایی شدن دارند را از دست بدهند .

صرف نظر از اهمیت امتیازی این دیدار برای هر 2 تیم، تقابل جالب سرمربیان جوان پرسپولیس و فولاد را می‌توان نقطه عطف این دیدار دانست. یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام که در جام جهانی 2006 در تیم ملی در کنار هم بازی می‌کردند حالا در کسوت مربیگری و البته برای سومین‌بار در لیگ روبروی هم قرار می‌گیرند.

جالب است بدانید این دیدار اولین دیداری است که همبازیان سابق در قالب سرمربیان پرسپولیس و فولاد روبروی هم می‌ایستند. البته در نیم فصل اول دو تیم در قالب سرمربیان شهرخودرو و فولاد مقابل هم قرار گرفتند که در آن بازی جواد نکونام با یک گل در مشهد تیم یحیی را شکست داد.

پرسپولیس که فعلا محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، بدون محروم در این دیدار به میدان می‌رود. در آن سوی میدان، فولادی‌ها شهاب گردان، دروازه‌بان اول خود، را به خاطر اخراج در بازی این تیم برابر ماشین‌سازی و دو بازیکن دیگر را به علت مصدومیت در اختیار ندارند.

نظر شما